Ketä muuta kyrsii ihmiset, jotka puhuu kovalla äänellä esim. kaupassa?

• Viestiketjun aloittaja ällöä
  • Ensimmäinen viesti
Mun miehellä ja anopilla on tosi kovat+kantavat äänet. Kyl se kailotus välillä ottaa aivoon ja sitä volyymiä voi vähän vähentää silti piipittämättä. korvia ei voi panna mihinkään kun miehen kailotus kantaa läpi asunnon.

----
Alkuperäinen kirjoittaja Mamalii:
Mä jouduin synnytyksen jälkeen kuunteleen 4 päivää kun huonekaveri puhu puhelimessa kauheeseen ääneen kaiket päivät omia asioitaan, jouduin sata kertaa kuuleen samat asiat ja en olis todellakaan halunnu tietää... Sukulaiset spekuloi lapsen isästä ym. mielenkiintosta, tosi noloo tietää tuntemattomasta ihmisestä niin yksityisiä asioita.
saa ihmiset sisältöä elämään;) oliko teillä muita huonekavereita? Kertoko se sulle vielä ne samat asiat, ihan siis noin kertauksen vuoksi. Mun mielestä toi on just kauheeta käytöstä.

Alkuperäinen kirjoittaja ----:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamalii:
Mä jouduin synnytyksen jälkeen kuunteleen 4 päivää kun huonekaveri puhu puhelimessa kauheeseen ääneen kaiket päivät omia asioitaan, jouduin sata kertaa kuuleen samat asiat ja en olis todellakaan halunnu tietää... Sukulaiset spekuloi lapsen isästä ym. mielenkiintosta, tosi noloo tietää tuntemattomasta ihmisestä niin yksityisiä asioita.
saa ihmiset sisältöä elämään;) oliko teillä muita huonekavereita? Kertoko se sulle vielä ne samat asiat, ihan siis noin kertauksen vuoksi. Mun mielestä toi on just kauheeta käytöstä.
Kaksistaan oltiin vaan, ja mä yritin välttää sille puhumista kun sillä oli niin ihme juttuja ettei voinu olla oikein mistään sen kanssa samaa mieltä. Ei pystyny nukkuun päikkäreitäkään kun se kälätti vieressä taukoomatta, ja kätilönkin piti pyytää sitä oleen hetken hiljaa että saa tehtyä mun pojalle sen kuulokokeen :eek:

chj
Jännä juttu, noin 99 % tähän ketjuun osallistuneista kehua retostelee olevansa todella kuuluvaäänisiä :LOL: "Minulla on todella kantava ääni, olen saanut paljon hyvää palautetta siitä, että minulla on kantava ääni" jne.

pirjo.lahtinen@hotmail.com
Alkuperäinen kirjoittaja ällöä:
Mua kyrsii. Tänäänkin yksi äiti koko ajan kommentoi: "ÄITIPÄ TULEE KATSOMAAN, KATSOTAAN SEN HINTA, MINÄ TYKKÄISIN NÄISTÄ" jne.

Koko ajan tosi kovasti puhutaan yleisillä paikoilla ihan jonninjoutavia juttuja, joita toiset ihmiset saattaa vain ajatella.

Yhteistyössä