Ketä masentaa tämä harmaus?

• Viestiketjun aloittaja "viera"
  • Ensimmäinen viesti
Mua kans masentaa vähän! Mä en oo koskaan erityisemmin odottanut talvea,mutta nyt odotan innolla..mutta ei mitään paukkupakkasia-kiitos! lunta maahan ja sellanen 5 asteen pikkupakkanen ois nyt ihana! varsinkin kun mulla on kaapissa odottamassa pari uuttaa ihanaa talvitakkia ja uudet ihanat talvisaappaat!

"yx vaan"
Täällä ilmoittautuu myös yksi pimeyden masentama! Pikkupakkasia ja lunta kaivataan ja pian. Tuntuu et saa aikaseksi vaan kaikkein välttämättömimmät ja kaikki muu jää roikkumaan :p

"äityli"
todellakin masentaa!! jouluvaloja ollaan laiteltu että ees lapsia piristäis.mukava ois uimareissuja tai muuta piristävää keksiä lapsille tän harmauden ja sateen ja kuran keskelle muttei tahdo rahaa olla.en oikeesti masennu pitää vain jaksaam,utta hirveen pitkältä ajalta tuntuu oottaa joulua ja lunta ja pakkasta.tosi inhottavaa.ei ihme jos suomessa oikeesti masentuu ihmiset on tää aika haastavaa,pimeys ja synkkyys,märkä ja mutta......leivotaan,askarrellaan,järkkäillään leluja ja kaappeja ja kyläillään,jospa se lumi jo kohta tulisi:)

"Rohmu"
Ahdistaa suorastaan, kun taivaan yllä roikkuu jo ties kuinka monetta päivää harmaa verho... ja tuo kosteus ja vesisade. En ole koskaan ennen ollut näin masentunut sään takia... o_O

5x
Masentaa ja pahasti. :( Yleensä ollaankin lähdetty marraskuussa "pakoon" etelään tätä masentavaa pimeyttä ja kylmyyttä, nyt jumissa täällä. :( Tuskin elän kovin vanhaksi jos joudun kaikki talvet Suomessa elämään...

Yhteistyössä