Ketä masentaa syksy?

Minua. Inhoan ja pelkään pimeää. Märkää. yök. Ainut kiva puoli syksyssä on se,että tykkään poltella kynttilöitä iltojen pimentyessä.

Muoks. olen ennenkin sanonut,mutta jos vain voisin, nukkuisin talviunta ja heräisin taas ihanaan valosaan kevääseen :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:
Minua. Inhoan ja pelkään pimeää. Märkää. yök. Ainut kiva puoli syksyssä on se,että tykkään poltella kynttilöitä iltojen pimentyessä.

Muoks. olen ennenkin sanonut,mutta jos vain voisin, nukkuisin talviunta ja heräisin taas ihanaan valosaan kevääseen :snotty:
Minä oon kans sanonut, et voisin kaivautua peiton alle syyskuulla, ja heräillä si huhtikuussa!!!!!

kesänlapsi
Olen kesän lapsi mutta ei masenna syksykään, alan jo aikaisin polttaa kynttilöitä ja parvekkeella valo.
Inhoan kyllä pimeää ja talvea mutta pimeydessäkin jotain kivaa, voi vain olla kynttilän valossa tai lukea.

Mua alkaa välittömästi "masentaa" kun lehdet alkaa putoilee puista... Nää märät ja pimenevät illat ei sytytä yhtään, oon niin paljon enemmän kevät ja kesä ihminen! Saas nähdä miten käy tänä syksynä, kun arkea alkaa pyörittää tuo vauveli, eli voi olla että syksy menee niin ettei huomaakaan!

mua masentaa.
mä inhoan syksyä ja talvea koko sydämestäni.
oonkin aina sanonu et oon syntyny väärään maahan,mun pitäis asua jossain etelän auringon alla missä on +30 astetta vuorokauden ympäri B)

Ei oo kyllä mun ketju. Syksyhän on ihanaa aikaa. Lehdet väriloistossaan, ilmat kirpeitä ja raikkaita. Pimeneviin iltoihin voi laittaa kynttilät palamaan...
Sorry , kun änkesin ketjuun, mutta syksy on ihanaa aikaa! :ashamed:

...jaksan syksyn, jaksan jouluun asti, mutta sitten sellainen turta voimattomuus vie mennessään. Tammikuun lopussa olen jo melkein ruumis, edes sinnittely ei oikein auta kunnes maaliskuun lopussa elämä alkaa voittaa sillä vuorokauteen on tullut valoa ja kesän läheisyys helpottaa oloa. Olen kaikkeni yrittänyt ja selittänyt miehelleni että voisimme kokeilla osaa vuodesta etelässä- ei vasta kaikua ja nyt se on hankalampaa kun lapset koulussa

kesänlapsi
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
:wave: Mua masentaa ja on surullinen olo syksyllä.
Tykkään kuitenkin syksystä mutta kohta tulee 8-vuotta kuluneeksi surullisesta ja kamalasta asiasta joka tapahtui lokakuussa 2000. Ja se masentaa.
Juurikin tuollainen asia voi olla ihmisellä joka liittyy johonkin aikaan.
Itseltäni kuoli lapsi elokuulla ja se tekee masennusta mutta poltan paljon kynttilöitä ja teen valoa.
Näille ei aina mahda mitään.

kesänlapsi
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
mua masentaa.
mä inhoan syksyä ja talvea koko sydämestäni.
oonkin aina sanonu et oon syntyny väärään maahan,mun pitäis asua jossain etelän auringon alla missä on +30 astetta vuorokauden ympäri B)
Samaa mieltä, niin munkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:
Ei oo kyllä mun ketju. Syksyhän on ihanaa aikaa. Lehdet väriloistossaan, ilmat kirpeitä ja raikkaita. Pimeneviin iltoihin voi laittaa kynttilät palamaan...
ETTÄS KEHTAAT TUNKEA VÄÄRÄÄN KETJUUN!!!.

Noh, saat anteeksi tämän kerran :saint: ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:
ETTÄS KEHTAAT TUNKEA VÄÄRÄÄN KETJUUN!!!.

Noh, saat anteeksi tämän kerran :saint: ;)
KIITOOS! Ja ihanaa alkavaa syksyä... =) =) =) :saint:

Yhteistyössä