Minä oon kans sanonut, et voisin kaivautua peiton alle syyskuulla, ja heräillä si huhtikuussa!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:Minua. Inhoan ja pelkään pimeää. Märkää. yök. Ainut kiva puoli syksyssä on se,että tykkään poltella kynttilöitä iltojen pimentyessä.
Muoks. olen ennenkin sanonut,mutta jos vain voisin, nukkuisin talviunta ja heräisin taas ihanaan valosaan kevääseen :snotty:
Juurikin tuollainen asia voi olla ihmisellä joka liittyy johonkin aikaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko::wave: Mua masentaa ja on surullinen olo syksyllä.
Tykkään kuitenkin syksystä mutta kohta tulee 8-vuotta kuluneeksi surullisesta ja kamalasta asiasta joka tapahtui lokakuussa 2000. Ja se masentaa.
Samaa mieltä, niin munkin.Alkuperäinen kirjoittaja badass:mua masentaa.
mä inhoan syksyä ja talvea koko sydämestäni.
oonkin aina sanonu et oon syntyny väärään maahan,mun pitäis asua jossain etelän auringon alla missä on +30 astetta vuorokauden ympäri B)
ETTÄS KEHTAAT TUNKEA VÄÄRÄÄN KETJUUN!!!.Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:Ei oo kyllä mun ketju. Syksyhän on ihanaa aikaa. Lehdet väriloistossaan, ilmat kirpeitä ja raikkaita. Pimeneviin iltoihin voi laittaa kynttilät palamaan...
Sorry , kun änkesin ketjuun, mutta syksy on ihanaa aikaa! :ashamed:
KIITOOS! Ja ihanaa alkavaa syksyä... =) =) =) :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:ETTÄS KEHTAAT TUNKEA VÄÄRÄÄN KETJUUN!!!.Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:Ei oo kyllä mun ketju. Syksyhän on ihanaa aikaa. Lehdet väriloistossaan, ilmat kirpeitä ja raikkaita. Pimeneviin iltoihin voi laittaa kynttilät palamaan...
Sorry , kun änkesin ketjuun, mutta syksy on ihanaa aikaa! :ashamed:
Noh, saat anteeksi tämän kerran :saint: