Miäs siut on niin ylikierroksille saanut?Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Minä :wave: . Väsyttää ihan kamalasti, mutta käyn niin ylikierroksilla että tuskin pystyn nukkumaan |O
No se asuntokauppajuttu ja tapaaminen meidän vastaavan mestarin kanssa. Niin ja huominen kosteusmittaus ja kauppakirjojen mahdollinen tekeminen =)Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Miäs siut on niin ylikierroksille saanut?Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Minä :wave: . Väsyttää ihan kamalasti, mutta käyn niin ylikierroksilla että tuskin pystyn nukkumaan |O
Tottakai saaAlkuperäinen kirjoittaja kokkendaal:Saako harmaa vastata?
Hetken vielä, kuuntelen nuhaista tukkosta vauvaa. Jos se sais tänä yönä nukuttua :/
Joks siä päätit, miten teette? Hyväksytte sen alkuperäisen tarjouksen vai ilmoitatte saaneenne korkeamman..?Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:No se asuntokauppajuttu ja tapaaminen meidän vastaavan mestarin kanssa. Niin ja huominen kosteusmittaus ja kauppakirjojen mahdollinen tekeminen =)Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Miäs siut on niin ylikierroksille saanut?Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Minä :wave: . Väsyttää ihan kamalasti, mutta käyn niin ylikierroksilla että tuskin pystyn nukkumaan |O
Jeps, vointeja sinnekkinpäin =) Ihan tässä itseäni tutkailen oliko vaavi kuiteskin liian vähissä vaatteissa ulkona viikonloppuna kun oli lämpöä kuitenkin yli 20 astetta... Mutku on sellanen kuumakalle ettei sille voinut edes vanupukua laittaa.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Tottakai saaAlkuperäinen kirjoittaja kokkendaal:Saako harmaa vastata?
Hetken vielä, kuuntelen nuhaista tukkosta vauvaa. Jos se sais tänä yönä nukuttua :/
Miä vein kanssa pojalle joku aika sitten höyrykattilan pedin viereen..
Toivotaan, että alkaavat lapsukaiset paranemaan :hug:
Jep, päätös tehty . Käy kurkkaamassa sieltä ketjusta, en jaksa uudelleen kirjoittaa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Joks siä päätit, miten teette? Hyväksytte sen alkuperäisen tarjouksen vai ilmoitatte saaneenne korkeamman..?Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:No se asuntokauppajuttu ja tapaaminen meidän vastaavan mestarin kanssa. Niin ja huominen kosteusmittaus ja kauppakirjojen mahdollinen tekeminen =)Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Miäs siut on niin ylikierroksille saanut?Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Minä :wave: . Väsyttää ihan kamalasti, mutta käyn niin ylikierroksilla että tuskin pystyn nukkumaan |O
Ja kosteusmittaushan menee hyvin :flower:
mulla on vähän sama ongelma.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Tällä ollaan. Koulutyötä pitäis kirjottaa, mut mitenkään en saa itteäni motivuoitua siihen.
Miä vetäsin rauhottavan just kitaan ja eiköhän kohta uni ala tulemaanAlkuperäinen kirjoittaja paula-a:muo kyl vituttaa ku ei uni iske
mikä on aiheena tänäyönä :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Tällä ollaan. Koulutyötä pitäis kirjottaa, mut mitenkään en saa itteäni motivuoitua siihen.
Saattohoito, aivoverenvuotokuntoutus, tuki- ja liikuntaelinsairauksien elinikäinen ennaltaehkäisy ja mitä tukimuotoja on olemassa selkäleikatuille. Kaikki kuluu samaan kotitenttiin. Torstaina puoliltaöin pitäs olla valmis enkä mä vielä ole saanut mitään tekstiä kasaan.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mikä on aiheena tänäyönä :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Tällä ollaan. Koulutyötä pitäis kirjottaa, mut mitenkään en saa itteäni motivuoitua siihen.
onneks mun opiskelut on jo ohi, ollu jo vuosiaAlkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Saattohoito, aivoverenvuotokuntoutus, tuki- ja liikuntaelinsairauksien elinikäinen ennaltaehkäisy ja mitä tukimuotoja on olemassa selkäleikatuille. Kaikki kuluu samaan kotitenttiin. Torstaina puoliltaöin pitäs olla valmis enkä mä vielä ole saanut mitään tekstiä kasaan.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mikä on aiheena tänäyönä :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Tällä ollaan. Koulutyötä pitäis kirjottaa, mut mitenkään en saa itteäni motivuoitua siihen.
Oli mullakin 12 vuoden tauko, mut kun piti innostua jatkamaan opiskelua. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:onneks mun opiskelut on jo ohi, ollu jo vuosiaAlkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Saattohoito, aivoverenvuotokuntoutus, tuki- ja liikuntaelinsairauksien elinikäinen ennaltaehkäisy ja mitä tukimuotoja on olemassa selkäleikatuille. Kaikki kuluu samaan kotitenttiin. Torstaina puoliltaöin pitäs olla valmis enkä mä vielä ole saanut mitään tekstiä kasaan.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mikä on aiheena tänäyönä :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Tällä ollaan. Koulutyötä pitäis kirjottaa, mut mitenkään en saa itteäni motivuoitua siihen.