Ketä julkkista muistutat?

  • Viestiketjun aloittaja älkää ottako niin vakavasti :)
  • Ensimmäinen viesti
älkää ottako niin vakavasti :)
Omasta vai muiden mielestä? Onko imartelevaa vai ei?

Mun on sanottu muistuttavan Jennifer Garneria :/ Musta se ei ole imartelevaa




Omasta mielestä ole ehkä enemmän Britney Spearsin näköinen. Tosin, sekään ei ole imartelevaa ;)
 
JONSERED Karhunkantaja
Mikäs se nyt oli... se tatuoitu muusikkomies, liittyi johonkin lento(?)onnettomuuteen...

Tytär½:n kaveri sanoi kerran, että muistutan laihaa Angelina Jolieta, mutta taisi tarkoittaa viehtymystäni teräaseisiin ja tatuointeihin. :D
 
Hörö
No joskus olen muistuttanut Michelle Pfeifferiä tai Marlene Dietrichia. Nykyään vissiin sama, mutta taikinan pehmeällä leualla :) Että komiat ja korkiat poskipäät, vähän kulmikas naama, iso, aika nätti :) suu mutta vähän jo roikkuu ja pulleutuu tämä pärstävärkki.
 
A.J:eta joidenkin mukaan 5 vuotta sitten
Meryl Streeppiä kun olin 15-16 vuotias kuvissa
Toissapäivänä katsottiin miehen kanssa Mamma Mia ja mies sanoi että muistutan Meryl Streeppiä.. Ympyrä on sulkeutunut.

Muistutin 17 vuotiaana jotain ruotsalaista pop laulajaa niin paljon että aiheutin vahigossa hämminkiä.

Kuvissa muistutan usein myös Katariina Kaituetta.
 
sadenarkomaani
Meidän mussukka huutaa äiti, kun kakkosen juontaja näkyy, siis se joka tulevia ohjelmia esittelee :)
Se tumma ja pikkasen pyöreä, mutta iloisen näköinen nainen. Haluaisinkin näyttää yhtä säteilevältä!
 

Yhteistyössä