ketään töissä prisman kassalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiinnostunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiinnostunut

Vieras
kertokaa kokemuksianne, mikä palkka ja minkälaista on olla prisman kassalla? Joutuuko kassa työpäivän jälkeen laskea kassan vai miten systeemi menee? Onko kassakonetta helppo käyttää?

Palkkaus:
http://www.finlex.fi/data/tes/stes343-PT50Kaupan0710.pdf

En ole itse prisessä töissä, mutta oletan että riippuu ihan toimipaikasta joutuuko kassat laskemaan vai ei, ja että onko yhteiskassa vai oma pohja jolla rahastetaan, ja osassahan on jo sirukortinlukijat ja osassa taas ei... Käypä vilkasemassa siellä omassa prismassa miten homma toimii. Aivan varmasti sulle opetetaan kassan käyttö, joten älä sitä murehdi.

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Kuka edes haluaa olla Prisman kassalla töissä?

Pakko kai se on jonkun haluta että säkin saat ne ostokses siellä maksettua.

Itse en ole ollut Prisman kassalla, mut olen kuullut että on kiva työpaikka ja hyvät henkilökuntaedut.

-helevetillinen työ, riippuen prismasta. Työvuoron alusta loppuun saatananmoinen viivakoodinlukijan laulatus-maraton.

-palkkaus riippuu aikaisemmasta kokemuksesta. Aloittelijan palkka ~7.5 + mahd.lisät

-yleisesti kaikki prismat ovat vaihtamassa yhteiskassaan, eli jumalalliset oikeudet omaavat infotädit laittavat aamulla valmiin pohjakassan kassaan odottamaan ja kassaan sitten kirjaudutaan sen kassan kassanumerolla ja henkilökohtaisella salasanalla ja rahastuksen aikana kassojen yläpuolella valvoo jokaista kassaa varten oma valvontakamera joka synkroitu itse kassaan ja maksu tapahtumaan ja josta katsotaan paljon kassaneiti vastaanotti rahaa asiakkalta ja paljon antoi takaisin. Työvuoron päättyessä mahd. seuraava kassaneiti tulee taas jne. kunnes viimeinen kassaneiti kerää työvuoron lopussa rahat turvapusseihin johon on merkattu ketkä ovat olleet kyseisellä kassalla ja pussi lähetetään reklalle joka laskee rahat ja kertoo paljon puuttuu vai onko ylimääräistä jolloin sitten katsotaan nauhasta että kuka antoi ylimääräistä rahaa asiakkeelle tai antoi liian vähän. Joissain prismoissa on toistaiseksi vielä henk. kohtanen kassapohja systeemi, mutta ei kauaa.

- konetta on helppo käyttää koska tarvitset numeropainikkeiden lisäksi vain 3-6 nappipainallusta. Virhetilanteissa pitää soittaa kaikikkitietavalle infolle joka tulee mahtavineen avaimineen korjaamaan kuitin.

Sinuna jättäisin prisman väliin ja suuntaisin alepaan tai assaan jossa kassalla PALJON rauhallisempaa ja helpompaa työtä kuin prismoissa. Btw, etupään kassoilla on parasta olla toisin kuin viimeiset kassat jossa liutetataan tuotteita kuin viimeistä päivää.

tullu oltua melkoisen paljon. Kassaa ei tarvitse laskea itse, vaan rahat, kuitit ym menee putkipostina turvasäilöön. Itse konetta on halppo käyttää, mutta sitten on paljon tapahtumia, jotka pitää osata tehdä; palautukset, hyvitykset, alennukset, laskuasiakkaat, erikoisasiakkaat, kuitin korjaukset, bonuskorjaukset ym.
Tauot toimii kahvittajien avulla tarkasti. Ainakin meidän Prismassa on mukavat työkaverit ja hyvä tiimihenki.
Tuota questin kirjoitusta en kyllä allekirjoita...

Yhteistyössä