ketään raskausmyrkytyksestä tietävää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolissaan

Vieras
Mulla on nyt ollut raskausmyrkytys epäily pitemmän aikaa, verenpaineet koholla reilusti, päätä särkee ympäri vuorokautisesti, proteiinit yhellä plussalla ja turvotusta tulee ainaki 2kg/viikko lisää.

Noin viikko sitten alkoi tulemaan ihmeellisiä pistoksia mahan yläosaan ja alaosaan ja en oikeen tiiä pitäiskö olla huolissaan vaiko eikö, terkka on sitä mieltä, että vaikka pää irtois niin se kuuluis normaaliin raskauteen.

Nyt toissapäivänä sitten illalla tuli kumma olo, illalla alko tuleen kylmiä väreitä ja puistattaa kauheesti, semmonen puolikipeä ja kuumeinen olo vaikkei ookkaan kuumetta ja mahassa on semmonen kosketusarka kohta, jos koskee niin sattuu silleen ihmeellisesti pistää.
Onkohan tämä nyt jotaki mistä pitäis olla huolissaan?

Normaalisti olen käynyt neuvolassa kerran viikossa, mutta nyt joulun pyhien takia en ole päässyt kahteen viikkoon.

Soita ihmeessä synnärille ja kysy pitäisikö tulla käymään näytillä.. neuvola ku on vasta maanantaina auki, ni ei kannata venyttää sinne asti jos yhtään epäilyttää!!
Liikkuuko vauva normaalisti?

Kyllä tuo aika huolestuttavalta kuulostaa.
Sinuna soittaisin ihan päivystykseen/äpolille/synnärille.

Mulle sanottiin että jos alkaa tulla kummallisia pistoksia tai niinku vanne puristais mahaa niin heti pitää soittaa,tai tulla näytille.

Yhteistyössä