Ketään parturi-kampaajaa paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olisi kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23622833]Ollos hyvä vaan.[/QUOTE]

Ok, no niin kysymys seuraa. Älä ota henkilökohtaisesti :)

Miksi. Siis miksi, miksi noin 2/3 partureista leikkaa täysin ohjeiden vastaisesti? Kun sanon, että ei vedetä koneella, niin silti vetävät koneella ja kun koneella on pienikin pala sipaistu, niin peli on jo menetetty. Siinä vaiheessa on turha edes huutaa parturille vaikka kuinka vituttaisi.

t. paksuhiuksinen mies jolle 2/3 partureista leikkaa totaalisen urpotukan vaikka kuinka neuvoisi miten ne pitää leikata

No sinä et ole valitettavasti käynyt minulla leikkauttamassa hiuksiasi. Sellanen pehko pitää leikata muotoilusaksilla, siten ne pysyy nättinä mahdollisimman pitkään kun pinta ei ole liian tasainen.

[QUOTE="vieras";23622862]No sinä et ole valitettavasti käynyt minulla leikkauttamassa hiuksiasi. Sellanen pehko pitää leikata muotoilusaksilla, siten ne pysyy nättinä mahdollisimman pitkään kun pinta ei ole liian tasainen.[/QUOTE]

Hienoa että sinä ymmärrät miten tällaiset hiukset pitää leikata! Olet ammattitaitoinen, mikä on muuten todella harvinaista ammattikunnassa. Osaatko sanoa miten saisin ne tyhjäpää parturit ymmärtämään, että kun annan aluksi muutaman neuvon leikkaamisesta niin tosiaan tarkoitan sitä?
Ongelmaahan ei sinänsä olisi, jos kävisin aina samalla parturilla. Valitettavasti olen kuitenkin huono varaamaan parturia monta päivää etukäteen, ja sitten satunnaisten edustustilanteiden takia joudun usein menemään kiiressä vain johonkin parturiin, mistä saan ajan.

Hienoa että sinä ymmärrät miten tällaiset hiukset pitää leikata! Olet ammattitaitoinen, mikä on muuten todella harvinaista ammattikunnassa. Osaatko sanoa miten saisin ne tyhjäpää parturit ymmärtämään, että kun annan aluksi muutaman neuvon leikkaamisesta niin tosiaan tarkoitan sitä?
Ongelmaahan ei sinänsä olisi, jos kävisin aina samalla parturilla. Valitettavasti olen kuitenkin huono varaamaan parturia monta päivää etukäteen, ja sitten satunnaisten edustustilanteiden takia joudun usein menemään kiiressä vain johonkin parturiin, mistä saan ajan.

No täälläpäin neuvoisin kysymään missä olet koulusi käynyt, asun etelä-pohjanmaalla. Jos vastaus on että Seinäjoella ja niin neuvoisin juoksemaan ja lujaa karkuun. Kauhajoella opetetaan kunnollista kammanpäältä tekniikkaa ja se on sitten jokaisella hanskassa joka valmistuu. Kysyppä ennenkuin istut tuoliin että osaatko leikata kammanpäältätekniikalla.

[QUOTE="vieras";23622923]No täälläpäin neuvoisin kysymään missä olet koulusi käynyt, asun etelä-pohjanmaalla. Jos vastaus on että Seinäjoella ja niin neuvoisin juoksemaan ja lujaa karkuun. Kauhajoella opetetaan kunnollista kammanpäältä tekniikkaa ja se on sitten jokaisella hanskassa joka valmistuu. Kysyppä ennenkuin istut tuoliin että osaatko leikata kammanpäältätekniikalla.[/QUOTE]

Ok, täytyy yllättää parturi seuraavan kerran tuolla kammanpäältätekniikalla :)

[QUOTE="vieras";23622923]No täälläpäin neuvoisin kysymään missä olet koulusi käynyt, asun etelä-pohjanmaalla. Jos vastaus on että Seinäjoella ja niin neuvoisin juoksemaan ja lujaa karkuun. Kauhajoella opetetaan kunnollista kammanpäältä tekniikkaa ja se on sitten jokaisella hanskassa joka valmistuu. Kysyppä ennenkuin istut tuoliin että osaatko leikata kammanpäältätekniikalla.[/QUOTE]

Saanko kysyä missä päin olet töissä? :D Olen muuttanut etelä-pohjanmaalle ja olisi kova tarve ammattitaitoiselle kampaajalle!

[QUOTE="vieras";23623021]Saanko kysyä missä päin olet töissä? :D Olen muuttanut etelä-pohjanmaalle ja olisi kova tarve ammattitaitoiselle kampaajalle![/QUOTE]

No minä olen niin vanha ammattilainen että liiketyön olen lopettanut 10 vuotta sitten, olen vaihtanut alaa ja teen vain kotona sukulaisia enään. Sullako on liike jossain?

[QUOTE="vieras";23623033]No minä olen niin vanha ammattilainen että liiketyön olen lopettanut 10 vuotta sitten, olen vaihtanut alaa ja teen vain kotona sukulaisia enään. Sullako on liike jossain?[/QUOTE]

Sori,a ivot on vissiin jo nukkumassa, eli tarvisit kampaajaa ittelles, missäpäin asut, voin kyllä suositella.

Todella hyvä kampaaja löytyy Ylistarosta, en muista nimeä mutta se jolla on pitkät jonot, ei siellä varmaan montaa kampaamoa ole. :) Seinäjoella voisin suositella liikettä joka on vastapäätä Bio Marilynia eli sen portailta kattoo torin yli, niin siinä on aika hyvä kampaamo, nimi on jossain hukassa. Tuttuja on esim. Prisman kampaamossa, mutta se kenet sattuu saada, onkin toinen juttu.

Yhteistyössä