Espoolaiset, parturi-kampaaja apuja?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnnClaire
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oppivien Käsien palveluita kannattaa kyllä kokeilla! ja jos haluaa ottaa "varmanpäälle", pyydä aika 3.vuoden opiskelijalle, ne osaa jo hyvin! Aikaa ja malttia kannattaa silti varata normaalia enemmän. Itse olen todella tyytyväinen!
Liike (parturi-kampaamo ja kosmetologi) löytyy tornitalosta, 5.krs.

Niin ja jos uskaltautuu ihan kouluille asiakaspalvelupäiville, niin Espoon Keskuksesta löytyy Omnia, missä on (harvoin kylläkin) asiakaspalvelua ulkopuolisille todella halvoilla hinnoilla! leikkaukset jotain 10e luokkaa!!

Heipsan !

Kaikki jotka haluavat itselleen ammattitaitoisen, hinta-laatusuhteeltaan loistavan sekä luotettavan parturi-kampaajan, kannattaa käydä tsekkaamassa Tapiolan Hiushuoltamo.
Hiushuoltamolla on nimittäin aivan loistavat parturi-kampaajat ja hyvä henki, varsinkin Hanna ja Ari ovat ihan tähtiä ! :) Kävin itse aikaisemmin Pauliinalla, joka nyt jäi mammalomalle, mutta kaikki ketkä hiushuoltamolla työskentelevät ovat alansa parhaita, eli sillä kenelle menee ei ole väliä, sillä kaikki ovat itsenäisiä yrittäjiä ja tekevät parhaansa jokaisen asiakkaansa eteen ja se tuntuu mukavalta.

Suosittelen lämpimästi ! :)

Kävin heinäkuun alussa kampaamo tanjassa espoon keskuksessa ja voin sanoa et olin todella tyytyväinen kun leikkaus maksoi vain 15€ kun olin saanut kotiini 5€ alennuskupongin. Ei tuo normaalihintakaan olisi paha ollut, mut sain todella halvalla tukan kuntoon. Katsokaa hinnat tosta linkistä Parturi Kampaamo Tanja Espoo Nyt vaimokin on tyytyväinen kun mies on siisti ja komee;) Tilasi itselleen myös ajan mut ei saanut kun kuun lopulle vasta ajan. Tuntuu olevan todella suosittu joten suosittelen tilaamaan ajan etukäteen. Odotan innolla et vaimosta tulee entistä nätimpi... Tanjalla on kuulemma toinen liike hesassa ollut jo 20vuotta, mutta halusi avata liikkeen myös tänne espooseen kun täällä asustaa.

kun koko ajan pitää saada halvalla ja parasta laatua?
mun mielestä tää osoittaa ettei haluta maksaa veroja tai toisen eläkemaksuja. Alan ammattilaiset siis oikeat sellaiset. Niitä on muuten noin 10 prosenttia koko tarjonnasta.
Todelliset ammattilaiset ei tee pimeetä eikä polje hintojaan. kallista tämä työ ei todellakaan ole .Missä saat satasella parin tunnin käsittelyn .Oletko tietoinen mitkä omat kustannuksesi ovat työnanatajallesi?
Siis jos haluat hyvät hiukset niin A)olet valmis siitä maksamaan mukisematta. B) Olet suorastaan ylpeä itsestäsi kun markkina-arvosi kohoaa pilviin...
C) Älä pompi trendipaikoissa vaan usko kokemukseen .Kysy onko tekijällä ihan oikeasti mestaritutkinto.Pyydä dokumentti todistukseksi. D) jokainen on omasta mielestään hyvä omassa asiassaan.Tämä on välttämätöntä jotta uskaltaa mennä töihin.Annetaan alan ammattilaislle heille kuuluva arvo , niinkuin työkokemuksellekin .Jokainen ammatti on vaativa eikä mitään harrastelua.
Tottakai jokaiselta alalta löytyy henkilöitä jotka eivät alalle niin hyvin sovellu. Kampaamoalalla se mittari näkyy vain helpommin kuin muilla sektoreilla .Saanko vielä lisätä sen rakkauden työhön.

[QUOTE="asiaa";24517306]kun koko ajan pitää saada halvalla ja parasta laatua?
mun mielestä tää osoittaa ettei haluta maksaa veroja tai toisen eläkemaksuja. Alan ammattilaiset siis oikeat sellaiset. Niitä on muuten noin 10 prosenttia koko tarjonnasta.
Todelliset ammattilaiset ei tee pimeetä eikä polje hintojaan. kallista tämä työ ei todellakaan ole .Missä saat satasella parin tunnin käsittelyn .Oletko tietoinen mitkä omat kustannuksesi ovat työnanatajallesi?
Siis jos haluat hyvät hiukset niin A)olet valmis siitä maksamaan mukisematta. B) Olet suorastaan ylpeä itsestäsi kun markkina-arvosi kohoaa pilviin...
C) Älä pompi trendipaikoissa vaan usko kokemukseen .Kysy onko tekijällä ihan oikeasti mestaritutkinto.Pyydä dokumentti todistukseksi. D) jokainen on omasta mielestään hyvä omassa asiassaan.Tämä on välttämätöntä jotta uskaltaa mennä töihin.Annetaan alan ammattilaislle heille kuuluva arvo , niinkuin työkokemuksellekin .Jokainen ammatti on vaativa eikä mitään harrastelua.
Tottakai jokaiselta alalta löytyy henkilöitä jotka eivät alalle niin hyvin sovellu. Kampaamoalalla se mittari näkyy vain helpommin kuin muilla sektoreilla .Saanko vielä lisätä sen rakkauden työhön.[/QUOTE]

Maksan mielelläni hyvästä töstä, mutta esim. Hairstore velottaa tyviväristä noin 80e. Tyviväristä!? Huhhuh.

Yhteistyössä