N
Niiskniisk
Vieras
Mulla on ongelma.
Mä en voi juoda alkoholia.
Silloin harvoin kun tahtoisin pienen hiprakan, en löydä mitään juotavaa.
Kirkkaista en tykkää, viineistä tulee päänsärky, olut on pahaa plus se saa mut oksentamaan puolen pullon jälkeen. Lonkerosta tulee järjetön migreeni ja siideri, ainoa joka on musta hyvää, saa aikaan aivastelua, nenän tukkoisuutta ja nuhaa. Mä oon siis sille allerginen.
Ketään muuta samassa tilanteessa olevaa? Mitä te teette? Miten te selviitte silloin kun haluatte ottaa jotain? Nenän tukkoisuus haittaa todellakin, koska tykkäisin myös laulaa ja sehän ei onnistu kun röörit on ummessa.
Mä en voi juoda alkoholia.
Silloin harvoin kun tahtoisin pienen hiprakan, en löydä mitään juotavaa.
Kirkkaista en tykkää, viineistä tulee päänsärky, olut on pahaa plus se saa mut oksentamaan puolen pullon jälkeen. Lonkerosta tulee järjetön migreeni ja siideri, ainoa joka on musta hyvää, saa aikaan aivastelua, nenän tukkoisuutta ja nuhaa. Mä oon siis sille allerginen.
Ketään muuta samassa tilanteessa olevaa? Mitä te teette? Miten te selviitte silloin kun haluatte ottaa jotain? Nenän tukkoisuus haittaa todellakin, koska tykkäisin myös laulaa ja sehän ei onnistu kun röörit on ummessa.