ketään muuta joka ei ole ollut YHTÄÄN yötä yksin kotonaan lastensaannin jälkeen?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saaga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saaga

Vieras
minä juuri tajusin etten ole ollut. mies on saanut aina välillä olla kun minä ja lapset mummolassa silloin kun mulla vapaata. olen pph, eli olen lasten, omien ja vieraiden, kanssa kokoajan muutenkin. voi että sitä nauttisi siitä rauhasta ja hiljaisuudesta jos joskus saisi päivän ja yön ihan vaan itselleen!

En ole ollut minäkään ja vanhin lapsista on kohta 11v, mutta ei meillä ole kyllä mieskään öitään yksin viettäny. ja samasta minäkin välillä haaveilen, et sais tosiaan olla yhen päivän ihan yksin, mut luultavasti olisin ihan pallo hukassa ja en nauttis kuiteskaan:)

En ole ollut yksin yötä mies kyllä, kun ollaan oltu tytön kanssa reissussa.

Kyllä sitä kieltämättä haaveilee yöstä ihan yksin, niin ettei kukaan herätä itkullaan tai kuorsauksellaan :D Sais aamulla nukkua hiljaisessa talossa niin pitkään kun haluais

Mä olen ollut kerran ihan yksin yön kotona. Olin ollut humpalla illalla, joten tulin kotiin vasta yöllä. Aamulla oli ihan outoa, kun kotona ei ollut ketään. En viihtynyt ollenkaan vaan lähdin pika pikaa mummolaan lapsen ja miehen luokse!

Alkuperäinen kirjoittaja saaga:
minä juuri tajusin etten ole ollut. mies on saanut aina välillä olla kun minä ja lapset mummolassa silloin kun mulla vapaata. olen pph, eli olen lasten, omien ja vieraiden, kanssa kokoajan muutenkin. voi että sitä nauttisi siitä rauhasta ja hiljaisuudesta jos joskus saisi päivän ja yön ihan vaan itselleen!

No pitäiskö asialle sitten tehdä jotain?????

En ole minäkään viiteen vuoteen ollut ainuttakaan yötä kotonani yksin. Tai siis ylipäätään yksin. Kerran oli tarkoitus, että olisin saanut olla kokonaisen viikonlopun yksikseni, mutta sitten kuopus tuli kipeäksi, joten reissuun lähti vain vanhempi lapsi ja iskä.

Mun mies saa tasaisin väliajoin olla monta päivää putkeen yksin, kun matkustan lasten kanssa kotiseudulle. Olisihan se joskus itsekin ihan kivaa kokea moinen.. Vapaat aamut.. huokaus.

Yhteistyössä