D
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:siis tänään on lauantai? ihan pihalla![]()
Vapaata ollut taas yks ylimääränen päivä ..eli pe ja sit päivät heti sekasinAlkuperäinen kirjoittaja dance:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:siis tänään on lauantai? ihan pihalla![]()
Juuh, miten niin??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en osaa tanssia B)
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en osaa tanssia B)
Pari juomaa liikaa niin eiköhän se tanssikin ala sujumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja dance:Huvittavaa sitä on katsella kun joku tanssahtelee vähän liikaa ottaneena![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kyl tän vapun tanssit on tanssittu. Tänään on rauhallisen koti-illan vuoro. B)
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:Mulla just toisin päin, lastenhoitaja tulee pian ja meikän nokka suuntaa kohti keskustaa ja terasseja. Ja eipähän ole noita vappu-amatöörejä örveltämässä =)
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Mä menisin mutta en pääse! :kieh:![]()
Joka välissä oon tästä valittanutkin tänään... ja eilen...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Mä menisin mutta en pääse! :kieh:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:niin ja tuli vedettyä duetto "tahdon olla sulle hyvin hellä" transun kans. Niin no on mun kaveri, joten jos se lieventää asiaa. mutta nolouskiintiö taitaa olla tälle vuodelle täysi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja dance:Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:niin ja tuli vedettyä duetto "tahdon olla sulle hyvin hellä" transun kans. Niin no on mun kaveri, joten jos se lieventää asiaa. mutta nolouskiintiö taitaa olla tälle vuodelle täysi![]()
Oli varmasti hauskaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Mä menisin mutta en pääse! :kieh:![]()
no voi... täältä palstaltako meinasit lapsenlikan ettiä?
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Mä menisin mutta en pääse! :kieh:![]()
no voi... täältä palstaltako meinasit lapsenlikan ettiä?
no tottakai meinasin! :headwall: