Niin, onko ketään menossa Iisalmeen koiranäyttelyihin ensi viikonloppuna?
Mun koiralla olis kehä lauantaina, jännittää jo kovasti! =)
Mun koiralla olis kehä lauantaina, jännittää jo kovasti! =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Ei ole näyttelypiskejä mut, mikäs koirus sulla menee kehään?
Alkuperäinen kirjoittaja inkku:En ole ilmoittanut omiani, mutta saatan eksyä kehänlaidalle kannustamaan tuttuja. Riippuu kelistä, en viitsi jos sataa.
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Ei ole näyttelypiskejä mut, mikäs koirus sulla menee kehään?
Ei mullakaan mitään piskejä ole.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Ei ole näyttelypiskejä mut, mikäs koirus sulla menee kehään?
En silleesti sanonutkaanMun piskit ei ole näyttelyversioita, mikä koirus sulla menee kehään?Parempi?
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Ei ole näyttelypiskejä mut, mikäs koirus sulla menee kehään?
En silleesti sanonutkaanMun piskit ei ole näyttelyversioita, mikä koirus sulla menee kehään?Parempi?
Ei mulla ole kuin yksi näyttelykelpoinen koira, nöffi. =)
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Mä tykkään hirveesti niistä nalleista, onnea näytöksiin :heart: