M
Minäminä
Vieras
Vauvakuumeisia,odottavia tai jo äidiksi tulleita?
Kuinka monta meitä täältä palstalta löytyykään...?
Kuinka monta meitä täältä palstalta löytyykään...?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ainuli:Kyllä lappilaiset tietää mikä on lappia(Oulu ei ole lappia)
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Asiasta kukkakeppiin...Olisko se niin, että Oulu on vielä pohjoispohjanmaata..?
Mutta mitäs Kuusamo sit on? Siellä kummiskin on Ruka TUNTURI ja napapiirin rajakin..*valistakaa tyhymää etelämmiestä..naista*
Alkuperäinen kirjoittaja Kuuskakskutonen:Alkuperäinen kirjoittaja Ainuli:Kyllä lappilaiset tietää mikä on lappia(Oulu ei ole lappia)
Musta tuntuu, että pitää mennä todella ylös, ennen ku porukka myöntää olevansa lapista =) Eräs työkaveri Kittilästä, ja hänkään ei kuulemma ollu lapista.
Hitsi, missä se Lappi oikein on???![]()
Itte oon just ja just lapin läänistä, tai siis olin =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kuuskakskutonen:Alkuperäinen kirjoittaja Ainuli:Kyllä lappilaiset tietää mikä on lappia(Oulu ei ole lappia)
Musta tuntuu, että pitää mennä todella ylös, ennen ku porukka myöntää olevansa lapista =) Eräs työkaveri Kittilästä, ja hänkään ei kuulemma ollu lapista.
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Alkuperäinen kirjoittaja Kuuskakskutonen:Alkuperäinen kirjoittaja Ainuli:Kyllä lappilaiset tietää mikä on lappia(Oulu ei ole lappia)
Nii-i!
Apua, misä se Lappi oikeesti o..Pitäis sinne päästä ensviikolla...Ja työnantajallekki oon ilmottanu lähteväni "Lappiin", en sunkan mää valhetellu..?Onko Ivalo Lappia..?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä on lappia? Eteläläisten mukaan jo oulu on lappia ja oululaisten mukaan taas rovaniemi/sodankylä on lappia.