Ketään lapista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minäminä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Asiasta kukkakeppiin...Olisko se niin, että Oulu on vielä pohjoispohjanmaata..?
Mutta mitäs Kuusamo sit on? Siellä kummiskin on Ruka TUNTURI ja napapiirin rajakin..*valistakaa tyhymää etelämmiestä..naista*

Alkuperäinen kirjoittaja Ainuli:
Kyllä lappilaiset tietää mikä on lappia ;) (Oulu ei ole lappia)

Musta tuntuu, että pitää mennä todella ylös, ennen ku porukka myöntää olevansa lapista =) Eräs työkaveri Kittilästä, ja hänkään ei kuulemma ollu lapista.
Hitsi, missä se Lappi oikein on??? :D

Itte oon just ja just lapin läänistä, tai siis olin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Asiasta kukkakeppiin...Olisko se niin, että Oulu on vielä pohjoispohjanmaata..?
Mutta mitäs Kuusamo sit on? Siellä kummiskin on Ruka TUNTURI ja napapiirin rajakin..*valistakaa tyhymää etelämmiestä..naista*

Heh, napapiiri ei kulje kuusamon kohdilta ja tuntureita on muualla kuin lapissa =)

No ei, minulle lapin raja kulkee läänin rajalla. Itse olen pohjoisesta lapista muuttanut eteläiseen lappiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kuuskakskutonen:

Musta tuntuu, että pitää mennä todella ylös, ennen ku porukka myöntää olevansa lapista =) Eräs työkaveri Kittilästä, ja hänkään ei kuulemma ollu lapista.

Nii-i!
Apua, misä se Lappi oikeesti o..Pitäis sinne päästä ensviikolla...Ja työnantajallekki oon ilmottanu lähteväni "Lappiin", en sunkan mää valhetellu..?Onko Ivalo Lappia..?

Ihanko tosi, en ole kuullut ikänä ketään kittilästä olevaa, joka ei sanoisi kysyttäessä olevansa lapista.

Jotkut puhuu taas lappalaisista ja sehän taas on eri asia. Sitä taas kittiläläisetkään varmaan myöntäisi. Muuta kuin levin matkailun shamaani..

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:

Nii-i!
Apua, misä se Lappi oikeesti o..Pitäis sinne päästä ensviikolla...Ja työnantajallekki oon ilmottanu lähteväni "Lappiin", en sunkan mää valhetellu..?Onko Ivalo Lappia..?

Ivalo on jo pohjoista lappia.

Minä siis kysyin alunperin tuot mikä on lappia ja olen oulusta ja en todellakaan omasta mielestäni ole lapista mutta taas etelässä asuvien ystävien mielestä olen lapista siksi kysyin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä on lappia? Eteläläisten mukaan jo oulu on lappia ja oululaisten mukaan taas rovaniemi/sodankylä on lappia.

kröhömmm...täällä 3.polven eteläläinen ja mun mielestä lappi alkaa rovaniemen kohdilta,ehkä vasta kittilän tietämillä vois sanoo olevansa lapissa..näin mä se koen.. :D

Yhteistyössä