Ketään Kemistä? Lastentarvikeliikkeistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Teräskukkia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Teräskukkia

Aktiivinen jäsen
02.01.2009
1 575
2
36
Ohoi, lueskelin jotain ikivanhoja keskusteluja, että jostain Kemin Lastentarvikeliikkeestä sais halvemmalla Emmaljungaa kuin esim. Haaparannasta. Ollaan siis ostamassa Duo Edget Sport Cryptonite - rungolla... Ja tarkoitus oli alunperin Haaparannan puolelta kattoo, kun kruunu niin alhaalla. Mutta siis onko tuo tilanne, että Kemistä sais vielä halvemmalla, edelleen sama? Ja mikäköhän liike... Google anto aika monta eri lastentarviketta kemistä... outoa kyllä. Ainakin eri osoitteita...
Pitäis pikkuhiljaa tilata ne vaunut...

Anyone?

Jaa,en ole kuullutkaan,että suomen puolelta,ainakaan Kemistä sais halvemmalla kuin haaparannalta.Happarannalta jos ostaa vielä luotolla,niin saa päivän kurssin mukaan,eli vieläkin edullisemmin mitä hinta kaupassa näyttää.Itse ostettiin aikoinaan haaparannalta,sieltä sai halvemmalla.Tietenkin jos on ollut joku alennusmyynti.Jokin aika sitten oli ainakin lastentarvikeliikkeessä vesivahinko(?) ja myytiin alella.Oisko joku tuommoinen ollut sitten,jos on saanut edullisesti?

En ole Kemistä, mutta kaiken järjen mukaan tällä kruunun kurssilla Ruotsissa on halvempaa. Ainakin meijän Emmaljungat oli huomattavasti edullisemmat siellä kuin suomessa.

Joo, no mä kans järkeilin, että ei voi nyt ainakaan olla sama tilanne ku 2006-2007 mitä lueskelin, että Kemistä muka halvemmalla...
Tosiaan, nykytilanteen huomioon ottaen.

Sellaseen ku Jala, Haaparannassa, laitoin hintakyselyy maililla.... toivottavasti vastaa pian.

Niin, ja ne kai puhuu suomeakin sillä puolen, näin oon käsittäny? :ashamed:
En uskaltanu suoraan soiittaa, kun olis menny pilapuhelun puolelle jos olis menny ruotsin sönkkäämiseksi :laugh:

Ei juu ole muuta kuin tuo valtakadun lastentarvike kemissä.Turvaistuimen hinnoissa ainakin huomasin et graco cosmic oli kemissä halvempi kuin haaparannalla....päteisköhän vaunujenkin kohdalla,hyvin mahdollista,tuossa liikkeessä on kyllä monesti hyviä tarjouksia,itse nyt parin vuoden aikana kuopukselle hankkinut kaikki tarvikkeet sieltä :)

Alkuperäinen kirjoittaja mama:
nyt oli edge(ilma hoitolaukkua tms) jonkin verran yli 7000kr Riippuu sitten että classic vai sport rungolla.

Joo... No suomessa noi Edget sillä sporttirungolla maksaa reilusti yli 800eur... (TRE Lastentarvike 849?)
Että eiköhän ne tuolta Jalasta haeta :)

Kiitos sulle!

Yhteistyössä