Ketään jolla microdermal "lävistys" tällä hetkellä/ollut.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dindin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dindin

Vieras
Sattuiko laitto paljon jos on muita lävistyksiä niin enemmän, vähemmän vai saman verran? Missä sinulla on se? Ja jos on joku jolla olisi poistettu se niin miten tapahtui ja jäikö paha arpi?

Sattuihan se laitto. Monia lävistyksiä ollut (snakebites, angelbites, medusa, labret, septum), mutta se oli pahin. Tosin ihan siedettävissä.:) Mulla se oli tossa keskellä rintaa, rintalastan päällä.

Poisotto oli jotain kamalaa. Siinä korussa ihon alle tulevassa osassa kun on kaksi reikää, mistä kudokset kasvaa läpi ja "ankkuroi" sen paikoilleen. Lävistäjä otti korusta kiinni ja toisella kädellä piti mua selästä kiinni. Sitten alkoi varovasti pyöritellä sitä, niin että ne reikien läpi menevöt kudokset menee rikki. Kipu tuntui leuassa, hartioissa ja tissien alla asti, sellasta polttavaa kipua. No, kyllä senkin kesti vaikka sattui.:)

Olihan se nätti, harmillisesti alkoi kasvaa ulos.

mulla on ollut ja on tällä hetkellä tuossa poskiluun päällä lähellä silmää :) kasvoi kerran ulos, otin uudestaan, on nyt taas kasvamassa ulos. nätti koru kyllä, mutta harmittavaa rahan tuhlausta... sattui aika paljon, varsinkin kun otin korun uudestaan. enään en kyllä ottaisi, sen verran on ollut harmia tästäkin :D

Yhteistyössä