Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja meillä;26948397:Minä vien.. meillä on päiväkotiin ehkä 200m ja mulla töihin ehkä 500m.. esikoinen 4v ajaa omalla pyörällään tuon matkan ja kuopus 2v on mun kyydissä.. ei paljoo tuon pidempää vielä viitti vaatia päivittäin polkemaan tuon 4 vuotiaan.. on muutama kk sitten oppinut ilman appareita ajelemaan niin hyvää harjotusta![]()
Mie kulen pyörällä. Matkaa hoitoon 3km, hoidosta 2km töihin. Eli 10 kilsan lenkki tulee päivittäin.
Ylivieskassa asutaan. Riippuen pakkasista, kuljen kävellen ja lapsi pulkassa tai rattikelkassa. Tosin tuo kuvio täytyy ruveta miettiin uudestaan kun alkaa pojalla oleen painoa jo sen verran. Pyöräillä en talvella uskalla useiden kaatumisten takia (ilman lasta siis).
Kuinka aikasin sä oikein lähdet? Sunhan pitää sitten ehtiä suihkussakin käydä ennen kun työt aloitata? Mun ainakin pitäis...
Vein joskus. Päiväkotiin oli kilsa, töihin n. 6 km, eli sellaiset 12 kilsaa tuli poljettua.