Ketään joka ei syö leipää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leivänmussuttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leivänmussuttaja

Vieras
Oon nytten tullu siihen tulokseen, että lopetan koko leivän mussuttamisen kokonaan. Painoa haluan pudottaa, ja toi leivän mussuttaminen taitaa olla ei nyt ehkä suurin, mutta iso ongelma. Leipää kun tulee syötyä vähän joka välissä, ja usein vielä vaaleaa..

Mitä sinä, joka et siis leipää syö, syöt sen tilalla? :)

En syö leipää. Mitä syön leivän tilalla? Hmmm... en ole varsinainen karppi, koska syön hedelmiä. Syön paljon maustamattomia maitotuotteita, hedelmiä, juureksia ja muita kasviksia sekä sieniä, lihaa, kalaa ja kananmunia. Saatan wokata kasviksia jo aamupalaksi.

En syö leipää. Mitä syön leivän tilalla? Hmmm... en ole varsinainen karppi, koska syön hedelmiä. Syön paljon maustamattomia maitotuotteita, hedelmiä, juureksia ja muita kasviksia sekä sieniä, lihaa, kalaa ja kananmunia. Saatan wokata kasviksia jo aamupalaksi.

Luinkin jostain ketjusta, että sä oot hirmuisesti onnistunut pudottamaan painoa! Olithan se sä..? :)
Itsellä olisi samanlainen urakka edessä, tuntuu vaan ettei pääse alkuun ollenkaan ja urakka tuntuu lähes mahdottomalta.. :(

Mulle tuo "leivän tilalta" on outo käsite. Toki moni suomalainen tosiaan syö leipää joka välissä, aamulla, lounaalla, iltapäivällä, päivällisellä, iltapalalla... Ja ehkä vielä jossain välissäkin.

Aterioiden (lounas/päivällinen) leipää ei tarvi "korvata" millään, jättää vaan syömättä.

Aamupalalla voi syödä maustamatonta jugurttia/rahkaa marjojen kanssa. Iltapalalla voi paistaa munakkaan. Tjsp.

Alkuperäinen kirjoittaja Leivänmussuttaja;26509734:
Luinkin jostain ketjusta, että sä oot hirmuisesti onnistunut pudottamaan painoa! Olithan se sä..? :)
Itsellä olisi samanlainen urakka edessä, tuntuu vaan ettei pääse alkuun ollenkaan ja urakka tuntuu lähes mahdottomalta.. :(

Juu, mie se olin. Ei se mahdotonta ole. Mie kyllä syön toisinaan puuroa ja esim. leseitä heitän mieluusti marjojen sekaan tai viiliin tms.

Mä vaihdoin ensin karppileipään ja sitten vähensin ja lopetin kokonaan. Painoa putosi 4 kg. En edes varsinaisesti laihduttanut. Tummaa ruisleipää syön silloin tällöin.

[QUOTE="...";26509736]Mulle tuo "leivän tilalta" on outo käsite. Toki moni suomalainen tosiaan syö leipää joka välissä, aamulla, lounaalla, iltapäivällä, päivällisellä, iltapalalla... Ja ehkä vielä jossain välissäkin.

Aterioiden (lounas/päivällinen) leipää ei tarvi "korvata" millään, jättää vaan syömättä.

Aamupalalla voi syödä maustamatonta jugurttia/rahkaa marjojen kanssa. Iltapalalla voi paistaa munakkaan. Tjsp.[/QUOTE]

Mulle aamu- ja iltapala = leipää. Siksi siis kyselen mitä leivn tilalle :)
Iltaisin oon jo ruvennu syömään rahkaa.

Yhteistyössä