Ketään Janka-Ristinarkku-Pappila-alueelta (Tre siis)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen eroamassa ja suunnittelen lasten kanssa muuttoa tuolle alueelle, luultavasti Jankaan. Kuulisin mielelläni mikä tuolla alueella on hyvää ja mikä huonoa.

Mun mielestä tolla aluella huonoa on luonnon puute. :) Jos suinkin mahdollista, siirry vielä vähän edemmäksi ja katso Linnainmaa/Leinola/Holvasti. Saatte nätimpää ympäristöä eikä "betoniviidakkoa".

Muuten en osaa sanoa tolla alueella asumisesta, itse Leinolasta. Jankassa on ainakin jonkin verran ihan ok, uudehkoja kerrostaloja, joissa asuu paljon lapsia, joten kavereita ois ainakin. :)

En asu ko alueella, mutta itse muuttaisin takahuhtiin tai Pappilaan, en Jankaan tai Ristinarkkuun, mutta vaan mun mielipide :) Olen asunut Messukylässä ja Takahuhdissa. Jankassa/Ristinarkussa on opiskelija-asuntoja ja tiheään rakennettu. Ehkä ähän rauhattomampaa? Vai mitä muut ovat mieltä?

Minä olen asunut Ristinarkussa nelisen vuotta sitten. Käytiin paljon lasten kanssa Jankan leikkikentällä. Paljon lapsia, kerrostaloja (itse asuttiin omakotialueella Ristinarkun puolella). En nyt oikeestaan osaa sanoa yhtään mitään. Kauppoja lähellä, mutta järjetön liikenne.

Jankaa suunnittelin lähinnä sen takia, että tästä on vuokralle muutettava, ja siellä on tosiaan hiukan uudempia vuokrataloa (esim. Satolla). Takahuhdissa talot taitavat olla vanhempia. Vaikkei minulle esim. oma sauna mitenkään tärkeä ole. Takahuhdista olisi tietenkin mukavampi kulkea kouluun, ei olisi vilkkaimpien teiden ylityksiä.

Yhteistyössä