Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24168973:Joskushan voi käydä niin, että juhlimassa ollessa kaverit vaan jättävät... Kaveripiirin valinta on varmaan yksi sellainen tekijä, joka voi mahdollistaa sen, että jää virumaan johonkin ihan suojattomana.
Oletko oikeasti noin tyhmä, vai teeskenteletkö....? Etköhän tajunnut kuitenkin oikeasti sen, ettei kyse ole putkimiehestä tai talkkarista, tai taksikuskista tai ambulanssikuskista joiden asiakkaana olet.
Tästä asiasta - siitä että nainen voi valinnoillaan vaikuttaa raiskatuksi tulemisen riskiin - oli tänään juuri jossain lehdessä. Ja joka kerta kun siitä on ollut mediassa juttua, on noussut kamala meteli keskustelupalstoilla. Siitä voin tehdä vain sen johtopäätöksen, että osa naisista ei usko että raiskatuksi, hakatuksi tai ryöstetyksi tulemisen riskiä voi vähentää omilla valinnoillaan.
Jos joku levittelee umpikännissä äänekkäästi rahojaan rautatieasemalla ja sen lompakko varastetaan, onko törkeää syyllistämistä huomauttaa, että erilaisella käytöksellä rikoksen uhriksi joutumisen riskiä olisi voinut pienentää? Hyy, paha paha syyllistäjä minä..
Ihan niinkuin koko keskustelussa olisi mennyt puurot ja vellit sekaisin. Ei kukaan ole väittämässä, että raiskauksen uhriksi joutunut nainen olisi syyllinen rikokseen. Eikä kukaan ole väittämässä, että raiskaaja olisi syytön rikokseen. Mutta se nyt on kylmä tosiasia, että rikoksen uhriksi joutumisen riskiä voi pienentää itse, melkeinpä rikoksen tyypistä riippumatta. Tai jos näin ei ole, hittoako teillä ovissakaan lukot on. Törkeästi syyllistätte itseänne.
Niin tuntemattomien kesken mutta siltiki uskon,kuten edellä sanoin että jos ihminen on niin sairas mieleltään että raiskaa jonku minihameisen puskassa, hän tekee sen muulloin ja oli silloinki puitteet mitkä tahansa, ehkä vaimolleen kotona.
Uhrista on helppo tehdä syyllinen ja hänen valintojaan syyllistää, silti se tekijä on sairas ja se on syyllinen.
Niin tuntemattomien kesken mutta siltiki uskon,kuten edellä sanoin että jos ihminen on niin sairas mieleltään että raiskaa jonku minihameisen puskassa, hän tekee sen muulloin ja oli silloinki puitteet mitkä tahansa, ehkä vaimolleen kotona.
Uhrista on helppo tehdä syyllinen ja hänen valintojaan syyllistää, silti se tekijä on sairas ja se on syyllinen.
Törkeästi syyllistätte itseänne.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24169055:Joo. Sen takia, että se mukava mies voikin olla joku karmea psyko, kannattaa puhua siitä, että tälleen voi käydä. Jos seuraava nainen ei sitten meniskään sen mukavan miehen kyytiin.
Mutta mikä tärkeintä, se mukava mies pitäisi saada kiinni ja pistää vankilaan ja mun puolesta sitä vois vaikka vähän rääkätä ja kiduttaa.
Mitä tehdään, jos osoittautuukin, että se mies oli syytön? Pyydetään kidutusta anteeksi ja toivotaan ettei sattunut pahasti?Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24169055:Joo. Sen takia, että se mukava mies voikin olla joku karmea psyko, kannattaa puhua siitä, että tälleen voi käydä. Jos seuraava nainen ei sitten meniskään sen mukavan miehen kyytiin.
Mutta mikä tärkeintä, se mukava mies pitäisi saada kiinni ja pistää vankilaan ja mun puolesta sitä vois vaikka vähän rääkätä ja kiduttaa.
Mitä tehdään, jos osoittautuukin, että se mies oli syytön? Pyydetään kidutusta anteeksi ja toivotaan ettei sattunut pahasti?
Ihan oikeasti, mikä trendi se oikein on, että ihmiset ovat alkaneet toivoa Suomeen Lähi-idän mallista oikeuskäytäntöä? Näyttääkö se elämä niissä maissa tosiaan niin auvoisalta?
Mitä tehdään, jos osoittautuukin, että se mies oli syytön? Pyydetään kidutusta anteeksi ja toivotaan ettei sattunut pahasti?
Ihan oikeasti, mikä trendi se oikein on, että ihmiset ovat alkaneet toivoa Suomeen Lähi-idän mallista oikeuskäytäntöä? Näyttääkö se elämä niissä maissa tosiaan niin auvoisalta?
Noh, onneksi Suomessa laki perustuu järkeen eikä tunteisiin. Oltaisiin pian jenkkien rikollisuusluvuissa, jos alettaisiin toimia "kansan oikeustajun mukaisesti".Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24169111:Kovasti sullakin on negatiiviset tunteet pinnassa, jos miesten oikeuksista puhutaan. Mulla on nyt tässä asiassa ja mulla on niihin tunteisiini oikeus.
Noh, onneksi Suomessa laki perustuu järkeen eikä tunteisiin. Oltaisiin pian jenkkien rikollisuusluvuissa, jos alettaisiin toimia "kansan oikeustajun mukaisesti".
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24169149:Joo, en mä ole milloinkaan sanonut, että mun pitäis päästä uudelleenmuotoilemaan lakia. Mä sanoin vaan, että mun mielestä tollasia urpoja sais kiduttaa.
Ei nyt tuoda sitä kristittyjen läpimätää moraalikäsitystä tähän keskusteluun.. Muutenkin arka aihe.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24169278:Mua kiinnostaa, Marilii, että oletko unohtanut tunnuksesi, kun et enää kirjautuneena kirjoittele? Vai mikäs se sun toinen nimimerkkis oli?