:xmas:Onks sit vielä pahempi ihminen jos on dumpannut lapset mummille ja vetää nyt viiniä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;30317949:Päätön tahdotko lasin punaviiniä?
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diva´s;30317932:Tarttee odottaa et tulee lapslisät ja sit elatusmaksut, ei muuten oo varaa näin YHna
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;30317958:Mutta se, mitä mä haluaisin tietää ja kaikki muutkin, on se että kuka on Palstan Kaunein Nainen?
Ai, mina paatin kantya mihin tahansa jouluttomaan uskontoon. Etteivat lapset joudu mukaan moiseen hossotykseen.
Mä taisin äsken vahingossa kosia miestäni :vampire:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;30317981:Oho, yllätitOdotin ei, ei tykkäätä :xmas:
Profiilin / avatarin perusteella minä tietenkin :heart: Vai pitääkö näyttää tissit??Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;30317958:Mutta se, mitä mä haluaisin tietää ja kaikki muutkin, on se että kuka on Palstan Kaunein Nainen?
Höö. Maitoa. Ja piipittäviä keittyviä kananmunasoluja tulossa...
:stick:
Profiilin / avatarin perusteella minä tietenkin :heart: Vai pitääkö näyttää tissit??![]()
Hyh, kalat on pissannu siihenVesi sen olla pitää
..kaikkee se koffin ryystäminen mennee teettämäänkin :xmas:
Saapikos sitä onnitella?
viskaa mullekki piippaava muna![]()
:xmas:Onks sit vielä pahempi ihminen jos on dumpannut lapset mummille ja vetää nyt viiniä