A
Avautumista
Vieras
Tuli mieleen, tuolta ketjusta missä mainittiin miten kylmää uimahalleissa on.. Noh itekin kävin muutama päivä sitten uimahallissa.. En ole mikään hygieniafriikki, mutta ällötti se uimahalli. Ei se ollut mitenkään likainen, mutta inhotti kun ihmiset ei kunnolla edes käy suihkussa ennen kuin menee sinne. Uimapuvut päällä mennään saunaan vaikka lukee että ei saa. Ja sitten kaikki syylät yms pääsee leviämään.. Ja voin vannoa että kyllä enemmistö niin aikuisista, kuin lapsista pissaa sinne veteen, vaikka ne vessatkin on olemassa..
Jotenkin vaan inhottaa kamalasti. Ja mun mielestä, uimahallissa sais olla jotkut suihkukopit. Että vähän yksityisyyttä - minä en mielelläni hypi alasti kaiken maailman tyyppien edessä, vaikka kropassa ei mitään vikaa olekaan..
Ja höyrysauna on miehillä ja naisilla meidän paikassa yhteinen, sinne ei muka saa ottaa pyyhettä eikä uimapukua, olis niin ihana käydä siellä rentoutumassa kun tykkään mutta sitten siellä on aina jotain vanhoja äijänkäppyröitä, yök :S
Jotenkin vaan inhottaa kamalasti. Ja mun mielestä, uimahallissa sais olla jotkut suihkukopit. Että vähän yksityisyyttä - minä en mielelläni hypi alasti kaiken maailman tyyppien edessä, vaikka kropassa ei mitään vikaa olekaan..
Ja höyrysauna on miehillä ja naisilla meidän paikassa yhteinen, sinne ei muka saa ottaa pyyhettä eikä uimapukua, olis niin ihana käydä siellä rentoutumassa kun tykkään mutta sitten siellä on aina jotain vanhoja äijänkäppyröitä, yök :S