Ketä kyllästyttää miehet vai onko tää ihan normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tylsistynyt mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tylsistynyt mamma

Vieras
Mä sitte olen niin kyllästynyt että voi vide.
Yksi yhteinen lapsi ja mies on välillä niin ärsyttävä vai eikö ne vaan tajuu.

Mä haluisin joskus tehdä jotain yhdessä/perheen kanssa,mutta mies on niin juntti ettei sitä mikään huvita tai on muuten huono innostuja mistään.

Kotona sisällä minä teen kaikki hommat sitä ei yhtään haittaa vaikka kämppä olis sekasin tai vaikka ylös alasin käännetty. Ja joskus kun jaksan siitä valittaa niin vastaus on vaan joo mä teen kohta ja se kohta voi olla miljoonan vuoden päästä.

Lapsenkin hoidan melkein yksin toki välillä sen kanssa on ja leikkii ja syöttää mutta mun mielestä liian vähän.

Varsinaisesti me ei tapella mutta mua vituttaa se kun se tekee niin paljon muita hommia töitten lisäksi toki se on tässä kotona mutta ulkona aina tekees jotain ja mitä minä sillä välin teen,oon lapsemme kans,nytkin sataa vettä eikä päästä edes ulos lapsi kiukkunen ku amppari ja mikään ei oo hyvin.

Onhan tää ohi menevää mutta oli pakko purkautua jos vaikka vähän auttas.
Toki itse itseni tähän jamaan oon saattanut,rakastan kyllä miestäni kovasti mutta miten sen sais ymmärtämään et mäkin haluisin tehdä joskus jotain mikä mua huvittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vastuullinen:
Kyllä muakin hävettäisi, jos en olisi kykeneväinen tekemään hyviä valintoja.

No en mä tuolla sitä tarkoittanut ettenkö olis hyviä valintoja tehnyt,hyvä mies tuo muuten on.Ja uskon ettei se miestä vaihtamalla parane.

Toi oli kun mun kirjoittamaa. Mä oon tällä hetkellä niin väsyny tohon miespuoliseen mikä täällä sisällä välillä näyttäytyy ja käy nukkumassa että oksat pois! Meillä on ulkorakennusprojekti menossa, se tekee siellä, viikot normisti töissä ja viikonloppusinkin tekee välillä töitä. Välillä, kuten nyt, tuntuu että kaikki muu on paljon tärkeämpää kun minä ja lapsi...

Tässä kannattaisi miettiä mikä tekee siitä omasta halusta tärkeämmän kuin miehen haluista? Totta kai miehen tulisi leikkiä lapsen kanssa ja viettää hänen kanssaan aikaa, mutta miksi hänen tulisi esim siivota jos _sinusta_ teillä on sotkuista? Tai miksi hänen pitäisi olla tekemättä esim ulkotöitä jos _sinusta_ ne eivät ole tärkeitä?

Meillä mies siivoaa, koska kestää vähemmän sotkua kuin minä. Puuhailee myös hirvittävästi auton kanssa asioita, mitä en ain jaksa ymmärtää. Mutta olemme tulleet siihen tulokseen, että meillä vain on eri mielipiteet asioista ja sen mukaan on sitten elettävä.

Ihanaa kuulla että muitakin on!!
Ei mua tuo mies aina näin raivostuta ja en kuitenkaan ole semmonen että koko aika pitäis olla ja mennä ja tehdä jotain ns normi jutuista poikkeavaa,mutta olis niin ihanaa jos kerrankin se vois suostua lähteen vaikka syömäs käymään mutta ei kun sekin on niin hankalaa saada.

Vai pitääkö mun vaan sanoa että nyt vaatteet niskaan ja menoksi ei vasta väitteitä....Mutta olisko meillä sitten edes hauskaa.

Meillä ei oo rakennus puuhia mutta mies ulkona kovasti tekee juttuja,ajelee traktorilla jne jne en edes oikein oo perillä mitä tekee kun ei niin kiinnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja tttt:
Tässä kannattaisi miettiä mikä tekee siitä omasta halusta tärkeämmän kuin miehen haluista? Totta kai miehen tulisi leikkiä lapsen kanssa ja viettää hänen kanssaan aikaa, mutta miksi hänen tulisi esim siivota jos _sinusta_ teillä on sotkuista? Tai miksi hänen pitäisi olla tekemättä esim ulkotöitä jos _sinusta_ ne eivät ole tärkeitä?

Meillä mies siivoaa, koska kestää vähemmän sotkua kuin minä. Puuhailee myös hirvittävästi auton kanssa asioita, mitä en ain jaksa ymmärtää. Mutta olemme tulleet siihen tulokseen, että meillä vain on eri mielipiteet asioista ja sen mukaan on sitten elettävä.

Täytyy kyllä myöntää että tuossa asiassa olet kyllä ihan oikeassa minun mielestäni miehen työt ulkona ei ole niin tärkeitä vaikka itse aina sanoo että pakko ne jonkun on tehdä.Ehkä ne kuitenkin on minä kun en niin kyttää mitä se siellä tekee,mut mun mielestö olis kiva jos mies edes vähän viitsis katsoa mihin vaatteensa sisällä tiputtaa ja kun jättää kaikki tavarat siihen mihin ne sattuu jäämään,miksi niitä ei voi laittaa omille paikoilleen?

Omasta halusta tärkeämmän kun miehen halusta tehdä jotain? Mielestäni mieheni tekee tärkeää hommaa, on se sitten töissä tai raksalla, ja en valita kummastakaan niistä, vaan sitä miten ja milloin on meidän kanssa. Tätä on jatkunut yli puoli vuotta, mutta nyt rupeaa palaan pinna, kai minäkin voin haluta joskus esim. omaa aikaa enemmänkin kuin tunnin minkä eilen käytin kampaajalla. Edellisen kerran mies oli kaksin lapsensa kanssa pari viikoa sitten kun kävin hammaslääkärissä. Joten, kai minäkin voin haluta edes joskus aikaa olla perheen kanssa yhdessä tai vaikka yksin? Ja mielestäni en asu täällä yksin, joten kotitöihin SAA osallistua, mielellään pyytämättä (n. 20 kertaa...)

Yhteistyössä