[QUOTE="väsynyt";23085047]Jos hoitaa, niin miten? Jaatteko jotenki hommat, onko se iskän hoitoapu vähän huonosti saatavilla, esim täytyykö sinun aina käskeä/pyytää tekemään jotain?
Meillä on tilanne semmonen että mies ei juurikaan auta. Tuntuu joskus että oon yksinhuoltaja

Joudun aina pyytään jotain esim vaihtaa vaipan lapselta ja joskus se ei tee sitäkään, eli meillä menee niin ettäkö äiti on siinä lähellä niin tietysti minun pitää tehdä kaikki. Joskus mies suuttuu jos valitan ettei hän auta, alkaa valitus että "minä lenkitän koiraa ja käyn töissä, teen kotitöitä, ja sinä vaan valitat" Toki olen kiitollinen että hän auttaa muissa hommissa, mutta hän voisi auttaa nimenomaan lapsen kanssa, minäkin haluisin välillä tehdä muita hommia. Miten saan miehelle järkeä päähän? Ottaa jo niin päähän...[/QUOTE]
Hoitaa lapsia, viikonloppuisin varmaan enemmän kuin minä. Viikonloppuisin mies vaihtaa mm. vaipat aina, jos on paikalla. Minä hoidan yleensä huushollin, tosin mies auttaa viikkosiivouksessa. Imuroi useimmiten. Minä olen tyytyväinen miehen työpanokseen. Yleensä on omatoiminen ja auttaa aina, jos pyydän.
Minä hoidan pyykkihuollon täysin ja yleensä hoidan keittiönkin, tiskikoneen yms.