Ketä "kannattaa" kutsua polttareihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin

Vieras
Olen epävarma, onko outoa kutsua esim. vanha koulukaveri, jonka kanssa parin vuoden sisällä on pidetty tosi vähän yhteyttä. olen kyllä aina tykännyt ko. ihmisestä ja aikoinaan oltiin päivittäin samassa porukassa! ja muutenkin, onko outoa kutsua yksi "äitikaveri", jonka kanssa ei ole muuten paljoa yhteistä, mutta nähdään silloin tällöin? vai pitäisikö kutsua vain lähimmät ystävät, joita on ihan vaan pari? miten on?? mielipiteitä? vai kannattaako kutsua kaikki, jotka omasta mielestä on mukavia tyyppejä miettimättä liikoja? miten olette tehneet?

miten reagoisitte, jos joku, jolta ette odottaneet polttarikutsua, kutsuisi polttareihin? totta kai kutsun ko. hlöt myös häihin. ja siskoni kutsuu polttariporukan koolle, mutta minähän ne kutsuttavat päätän

Mä olen ainakin ollut vanhan koulukaverin polttareissa vaikkei oltu juuri pidetty yhteyttä opiskelemaan lähdön jälkeen. Musta se ei ainakaan ollut outoa, kouluaikoina pyörittiin kuitenkin tosi paljon samoissa porukoissa. Ja oli ihan kiva että paikalla oli niin vanhoja kuin uusiakin kavereita vaikkei ennalta tunnettukaan.

kantsii kutsuu ne polttareihin joita et kutsu häihin :)
niin ne vieraat suostuu polttareihin osallistuu sillä 50e tai 100e kun taas ne ketkä on tulos häihin laskee että maksa jo kaikki muu pukeutuminen matkat ja lahjat - ihan tyhmää niitä verrata.
ihan kokemuksest tän sanon et kutsuttiin häihin eri vieraat kuin polttareihin ja kaikki tuli poltiksiin ja olikin hyät polttikset ja hyvin ymmärti kun niille selitettiin että häihin ei kutsuu tuu

Mun mielestä taas on outoa kutsua polttareihin ellei aio kutsua häihin... Tulee varmaan monelle sellainen olo, että halutaan polttareihin maksumieheksi muttei "kelpaa" häävieraaksi...

Miksi ihmeessä sinä itse häsellät polttareidesi kutsulistojen kanssa. Eihän sun edes pitäisi tietää koko polttareista ;) Päätätkö myös sisällön ja aikataulun? Mä en ainakaan tiennyt mun polttareista mitään etukäteen, sehän on kaason homma järjestää ne. Samoin aina kun olen ollut kaasona, niin itse olen päättänyt kutsuttavat. Kaasoksi kannattaa valita sellainen ihminen, joka tuntee morsiamen tod. hyvin ja tietää mitä morsmaikku tahtoo. Ja teitty kasson tulee tietää häiden kutsuvieraslista ;)

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Mun mielestä taas on outoa kutsua polttareihin ellei aio kutsua häihin... Tulee varmaan monelle sellainen olo, että halutaan polttareihin maksumieheksi muttei "kelpaa" häävieraaksi...

Joo mustakin on outoa jos tulis kutsu polttareihin muttei häihin. Mun polttareihin kutsuin lähimmät. Pari semmosta "pakollista" kutsuin mutta en ollut yllättynyt että heillä oli jotain muuta. Kaikkein lähimmät sinne polttareihin tulikin =)

Joo mustakin on outoa jos tulis kutsu polttareihin muttei häihin. Mun polttareihin kutsuin lähimmät. Pari semmosta "pakollista" kutsuin mutta en ollut yllättynyt että heillä oli jotain muuta. Kaikkein lähimmät sinne polttareihin tulikin =)

Kaaso ei tosiaankaan tunne kaikkia mun kavereita, joten siksi laitan listan. Sillä polttareihin tulee vain niitä, jotka tulee häihinkin. Lisäksi en halua esim. sukulaisiani polttareihin, en ole niin läheinen niiden kanssa. Mutta kunnollisia vinkkejä edelleen kaipaan.

Peesi tälle. Mutta mä nyt en muutenkaan ymmärrä polttareita jotka vaativat niin hervottoman budjetin. Oon ollut vaan yksissä polttareissa ja kustannuksia tuli max 20 euroa per nokka + se mitä baarissa itse kulutti.

No etköhän sä itse tiedä parhaiten ketä polttareihis haluat? Mistä me nyt se voitais tietää??

No voi jeesus sentään :D . Kysyin, millä periaatteella olette koonneet polttariporukan ja onko outoa, jos kutsuu sinne ihmisiä, jotka ovat joskus olleet hyviä kavereita, mutta vuodet on etäännyttäneet vähän.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No etköhän sä itse tiedä parhaiten ketä polttareihis haluat? Mistä me nyt se voitais tietää??

No voi jeesus sentään :D . Kysyin, millä periaatteella olette koonneet polttariporukan ja onko outoa, jos kutsuu sinne ihmisiä, jotka ovat joskus olleet hyviä kavereita, mutta vuodet on etäännyttäneet vähän.

No ihan sillä periaatteella ainakin mä, että ketä itse halusin mukaan. Ei siihen oo mitään yleispäteviä peraatteita olemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei mitenkää oo väärin ja perempi se on kutttuu ihmisii jota ei tuu häihin olkoot onnellisii et pääsee polttareihin ja juhlii mun kanssa :)

Yhteistyössä