K
Kerrokerrokuvastin
Vieras
Tuli tosta toisesta ketjusta mieleen kun melkein jokainen sanoi et muut on kyllä kauniiksi kehunut. Löytyykö ketään jota ei ole edes nätiksi koskaan sanottu?
Mä epäilen että ei.
Mä epäilen että ei.