Ketä ei ole koskaan kukaan kehunut kauniiksi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerrokerrokuvastin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kerrokerrokuvastin

Vieras
Tuli tosta toisesta ketjusta mieleen kun melkein jokainen sanoi et muut on kyllä kauniiksi kehunut. Löytyykö ketään jota ei ole edes nätiksi koskaan sanottu?

Mä epäilen että ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mua ei kyllä ole koskaan kehuttu kauniiksi eikä edes nätiksi. Ihan normaalin näköinen ihminen kai olen. Pärjätty on silti, olen kuulemma mukava.

Eikö kukaan miesystäväkään oo kehunu kauniiksi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mua ei kyllä ole koskaan kehuttu kauniiksi eikä edes nätiksi. Ihan normaalin näköinen ihminen kai olen. Pärjätty on silti, olen kuulemma mukava.

Eikö kukaan miesystäväkään oo kehunu kauniiksi?

No ei. Ja naimisissa olen ollut hirveän kauan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mua ei kyllä ole koskaan kehuttu kauniiksi eikä edes nätiksi. Ihan normaalin näköinen ihminen kai olen. Pärjätty on silti, olen kuulemma mukava.

Eikö kukaan miesystäväkään oo kehunu kauniiksi?

No ei. Ja naimisissa olen ollut hirveän kauan.

Eikö edes sun vanhemmat ole sulle nuorempana sanonut et oletpas nätti? Tai baarissa joku känniääliö tullut selittämään kuinka upea olet?
 

Yhteistyössä