Ketä ärsyttää lihavien ihmisten raskas hengitys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei jaksa kuunnella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:laugh: Mie oon ylipainoinen astmaatikko enkä kyllä huohota ja ähki yhtään, en normaalisti enkä liikkuessa. :)

Minua ärsyttää vanhojen etenkin mammojen tyyli kun istuvat jossakin julkisessa (konsertti/bussi ym) paikassa jossa pakosti ollaan vieri vieressä.
Kokoajan naps naps naps suutaan napsuttaa oikein silleen ääärg kuuluvasti ja katsovat että kaikki huomaa kuinka he nyt suullaan mutustaa,sitten naurahtaa ja valittaa kuinka kuivaa suuta ja siksi tekee näin.
Pysyisi kotonaan!

Kyllä varmasti pitää olla todella, todella ylipainoinen että hengittää ihan normaalitilanteissa raskaasti tai huohottaen vain sen ylipainon takia. Itse en tunne yhtään tällaista lihavaa, joka ei hengittäisi normaalisti :D

Sen sijaan tiedän muutaman ihan normaalipainoisen, jotka hengittää todella kovaäänisesti. Lapsena kaveri teki sitä ja kieltämättä se on vähän ärsyttävää kun jokainen hengenveto kuuluu :D Mieskin hönkäilee kovasti, mutta tekee sitä jostain syystä vain silloin kun tekee ruokaa.. kai se kova keskittyminen aiheuttaa sen :D

Näiden röhkivien valaiden pitäisi mennä Japaniin ottamaan mallia kuinka otetaan toiset ihmiset huomioon ja muutenkin. Siellä ei ole lihavia ihmisiä. Flunssaiset pitävät suunsa edessä hengityssuojainta ettei muihin tartu. Ajatelkaa mitä toisten ihmisten huomioonottamista!! Lihaville ähisijöille voisi laittaa suun eteen jonkun äänieristeen.
Japanissa ei muuten saa käyttää kännyköitäkään metroissa ja muissa. Siellä osataan ajatella muita!

Riippuu mun mielentilasta. Normaalisti ei, mutta jos mulla on esim. jäänyt mp3-soitin kotiin ja vituttaa jo tarpeeks paljon niin ei vaadi ku sen että joku istuu puuskuttamaan ja korisemaan mun viereen niin jo tekis mieli karjasta, että lopeta vittu hengittäminen jos se on noin vaikeeta!!!!!!!!!

:laugh:
Oletteko huomanneet kuinka lihavat ihmiset hengittävät raskaasti ja kuuluvasti joka käänteessä? Ei tarvitse kuin vähän eväänsä liikauttaa niin johan läähättää, puuskuttaa tai muuten ähisee ja tuhisee ärsyttävästi. Siis voii tsiisus että on rasittavan kuuloista puuskuttamista ihan normaaleissa asioissakin. Onko pakko vielä oikein korostaa sitä lihavuutta turhilla ääniefekteillä?!!!!
:laugh::laugh:

Näiden röhkivien valaiden pitäisi mennä Japaniin ottamaan mallia kuinka otetaan toiset ihmiset huomioon ja muutenkin. Siellä ei ole lihavia ihmisiä. Flunssaiset pitävät suunsa edessä hengityssuojainta ettei muihin tartu. Ajatelkaa mitä toisten ihmisten huomioonottamista!! Lihaville ähisijöille voisi laittaa suun eteen jonkun äänieristeen.
Japanissa ei muuten saa käyttää kännyköitäkään metroissa ja muissa. Siellä osataan ajatella muita!

:headwall:

Siis miten voitte väittää, että KAIKKI lihavat on tuollaisia. En mä ainakaan ole kuten jo tuossa aiemmin kerroin.
Suurin osa lihavista hengittää raskaasti. Moni myös hikoilee paljon ihan vaikka kaupassa käydessän. Inhottavaa kun sellanen norsu on kaupassa edessä, sitä ei voi kiertää kaupassa ohi kun ne kävelee keskellä. Puuskuttaa ja kynitty takatulka on niskasta märkä. Lihavat ovat laiskoja ja saamattomia... harva viitsii edes opiskella peruskoulun jälkeen.

Lihavat kuolee 20 vuotta aiemmin kuin normaalipainoiset. Elämä on kamalaa semmoisen painolastin kanssa. Ihmettelen vain miten ne ovat niin tyhmiä, etteivät sitä itse huomaa! Huoh! Säälittävää. Sokerit, roskaruuat ja alkoholi pois niin elämä kirkkenee. Tilalle aktiivisuutta ja ideointia elämään. Ruudut nurkkaan ja pihalle. Valaastakin kehkeytyy siten vielä elämäniloinen ihminen. Tsemppiä!

No mä tunnen astmaatikkoja, mutta ei ne huohota sillä tavalla. Sensijaan kaikki lihavat huohottaa. Ja ääni sellainen paksu ja tukkoinen. siis ei kaikilla lihavilla, mutta joillain. Se ei ole oma vika, mutta on se ärsyttävää.
Koita nyt päättää. Ensin kirjoitat, että kaikki lihavat huohottaa. Sitten kirjoitat siis ei kaikilla lihavilla. :ROFLMAO:

Itse olen reilusti ylipainoinen astmaatikko enkä todellakaan huohota joka käänteessä eikä ääneni ole paksu ja tukkoinen. Teen fyysistä työtä hoitajana eikä siinäkään tarvitse koko ajan huohottaa. Huohotan silloin kun rasitun eli reippaassa liikunnassa. Toki varmasti herkemmin kuin normaalipainoinen, mutta en todellakaan niin kuin ap kuvittelee.

Aloitus on sekä huvittava että säälittävä.

Lihavat kuolee 20 vuotta aiemmin kuin normaalipainoiset. Elämä on kamalaa semmoisen painolastin kanssa. Ihmettelen vain miten ne ovat niin tyhmiä, etteivät sitä itse huomaa! Huoh! Säälittävää. Sokerit, roskaruuat ja alkoholi pois niin elämä kirkkenee. Tilalle aktiivisuutta ja ideointia elämään. Ruudut nurkkaan ja pihalle. Valaastakin kehkeytyy siten vielä elämäniloinen ihminen. Tsemppiä!
Säälittävää kun jotkut edelleen luulee, että kaikki ylipainoiset vetää kaksin käsin roskaruokaa ja juo litratolkulla alkoholia.

Ikävintä tässä on se, että lihava ihminen kuluttaa jopa kolme kertaa enemmän happea kuin laiha. Puhtaasta ilmasta on muutenkin pulaa. Yli 70 kiloinen nainen tuhoaa pelkästään hengittämällä elämänsä aikana 10 hehtaaria sadepuumetsää.

Minua surettaa kuinka alikoulutettu olet. Jos tietäisit oikeasti mitään mistään tietäisit ettei hengittäminen tuhoa sademetsiä. Ihmisen hengitys on itseasiassa välttämätön osa ekosysteemiä, sillä kasvit tarvitsevat hiilidioksidia yhteyttämiseen ja tätä hiilidioksidia käyttäen luovat lisää happea. Kasvit eivät tarvitse happea ravinnon saantiin. Ainoa asia mitä ne kasvit tarvitsee on auringonvalo, vesi ja hiilidioksidi. Kasveille happi on täysin turhaa ja tämän takia ne heivaavat sen pois sivutuotteena yhteyttämisen jälkeen meidän ihmisten käyttöön.

Ja se mikä oikeasti tuhoaa sademetsiä, mikä on oikea ongelma, johtuu oikeasti siitä, että ihmiset hakkuuttavat näitä metsiä valmistaen paperia, huonekaluja ja muita esineitä joita varmasti sinäkin olet käyttänyt joskus eikä siitä, että ihmiset hengittävät.

Yhteistyössä