Ketä ärsyttää lihavien ihmisten raskas hengitys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei jaksa kuunnella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei jaksa kuunnella

Vieras
Oletteko huomanneet kuinka lihavat ihmiset hengittävät raskaasti ja kuuluvasti joka käänteessä? Ei tarvitse kuin vähän eväänsä liikauttaa niin johan läähättää, puuskuttaa tai muuten ähisee ja tuhisee ärsyttävästi. Siis voii tsiisus että on rasittavan kuuloista puuskuttamista ihan normaaleissa asioissakin. Onko pakko vielä oikein korostaa sitä lihavuutta turhilla ääniefekteillä?!!!!

Kyllä mua ärsyttää. En voi sille mitään, se vaan ärsyttää. Muutenkin inhottaa jos joku huohottaa ja hönkii. Se on inhottavan kuuloista, ihan niinkuin viheltävä nenä tai suun massutus syödessä.

[QUOTE="vieras";26098979]Tää on kyllä kaikkien aikojen paras provo.

Lihavat lakatkaa hengittämästä! :D[/QUOTE]

Ei ole provo. Oikeasti todella ärsyttää. Voisiko vähän ajatella kanssaihmisiä ja hoitaa sen hengittämisen niinkuin normaalit ihmiset, ilman ylimääräisiä ääniä? Hengittää voi ihan hiljaakin toisia häiritsemättä. Kannattaa kokeilla! Se onnistuu kyllä jos vähän viitsii. Mutta taitaa ollakin viitsimestä kiinni tuokin asia.

Huonokuntoiset ne hönkii ja puuskuttaa, ihan riippumatta kiloista.. itse olen lihava mutta hyvässä kunnossa ja liikunnallinen, enkä tod. puuskuta tai ähise tai tai läähätä. Nyt siitepölyaikaan nenä vähän viheltää , mutta sille en oikein voi mitään :)

Alkuperäinen kirjoittaja höh ja pyh;26099042:
Huonokuntoiset ne hönkii ja puuskuttaa, ihan riippumatta kiloista.. itse olen lihava mutta hyvässä kunnossa ja liikunnallinen, enkä tod. puuskuta tai ähise tai tai läähätä. Nyt siitepölyaikaan nenä vähän viheltää , mutta sille en oikein voi mitään :)

En ole normaalipainoisen kuullut pitävän ääniefektejä. Kyllä se tuonne lihavien puolelle kääntyy tämäkin ihanuus.
Siis voi että jos joutuu kumartumaan ja nostamaan jotain maasta niin johan on huokailua ja ähinää. Sen nyt jotenkin vielä antaa anteeksi, mutta pitääkö sitä huohottaa koko ajan kuin viimeistä henkäystä olisi vetämässä.

[QUOTE="vieras";26099052]No mä tunnen astmaatikkoja, mutta ei ne huohota sillä tavalla. Sensijaan kaikki lihavat huohottaa. Ja ääni sellainen paksu ja tukkoinen. siis ei kaikilla lihavilla, mutta joillain. Se ei ole oma vika, mutta on se ärsyttävää.[/QUOTE]

Tuntuuko sun elämä joskus raskaalta? :D

[QUOTE="vieras";26099074]Tuntuuko sun elämä joskus raskaalta? :D[/QUOTE]

Ei tunnu. Kauheeta oiskin, jos tuntuis raskaalta ihan vaan hengittäminen, niin että pitäs ähkiä sen takia.

[QUOTE="vieras";26099086]Ei tunnu. Kauheeta oiskin, jos tuntuis raskaalta ihan vaan hengittäminen, niin että pitäs ähkiä sen takia.[/QUOTE]

Niinpä. Kokemusta siitä on kun olin viimeisillä raskaana ja maha painoi niin että kaikki pisti huohotuttamaan. Onhan se raskasta jos pitää vuodesta toiseen kantaa ylimääräistä taakkaa. Silloin voisi kuitenkin opetella hengittämään hiljaa eikä niin että kaikki sen kuulee. Kyllä me tiedetään ja nähdään (miten voisi olla näkemättä valasta) että te lihavat olette olemassa!

käyhän se korviin, kun toisella on vaikeuksia. Ja tekee pahaa kuunnella, koska huolikeskus aktivoituu. Mutta minkäs teet, mieluummin ne hengitysäänet ihmisten ilmoilla kuin että lihavat jättäytyisivät kotiin. Saati sitten tosiaan olisivat hengittämättä tai hengittelisivät niin varovasti, ettei vain kukaan muu kärsi.

Mitä enemmän massaa, sitä enemmän tarvitaan happea. Ja sitä hankalampi sitä on saada, kun putket ovat ahtaat ja hengittämiselle ei ole vapaata tilaa tarpeeksi. Kun painoa on tarpeeksi, työläs hengittäminen ei välttämättä edes ole huonokuntoisuutta - kokeile itse kantaa sata kiloa ylimääräistä painoa ympäri vuorokauden, ja tule sitten valittamaan vasta.

[QUOTE="Gaby";26099261]Siis miten voitte väittää, että KAIKKI lihavat on tuollaisia. En mä ainakaan ole kuten jo tuossa aiemmin kerroin.[/QUOTE]

Mut jos sä teet pitkiä pyörälenkkejä ja sulla on mahtava kunto, niin miksi tuo paino? Jos kauheesti urheilee, niin luulis, että pitääkseen noin suuren ylipainon, täytyy myös syödä ihan sairaasti... ellei kilppari sitten kiusaa.

[QUOTE="vieras";26099052]No mä tunnen astmaatikkoja, mutta ei ne huohota sillä tavalla. Sensijaan kaikki lihavat huohottaa. Ja ääni sellainen paksu ja tukkoinen. siis ei kaikilla lihavilla, mutta joillain. Se ei ole oma vika, mutta on se ärsyttävää.[/QUOTE]

Kaikki lihavat eivät huohota ja ähki. Kuten esim minä. Eikä äänessäkään vikaa. Painoa on liikaa mut kyl mää voin hengittää normaalisti.

Ikävintä tässä on se, että lihava ihminen kuluttaa jopa kolme kertaa enemmän happea kuin laiha. Puhtaasta ilmasta on muutenkin pulaa. Yli 70 kiloinen nainen tuhoaa pelkästään hengittämällä elämänsä aikana 10 hehtaaria sadepuumetsää.

[QUOTE="vieras";26099228]Ei. Syömisen äänet ärsyttää, oli syöjä sitten kuka tahansa tai minkä kokoinen tahansa.[/QUOTE]

Just näin. Suu auki mäihätään menemään... *puistatus*

Ähhh, mässynmässyn... :x

Ja mitä lihavien hengittämiseen tulee, niin kyllä osa hengittää raskaasti, mutta myös on lihavia jotka hengittää kuules ihan normaalisti =)

Saattaa se muuten laihakin hengittää raskaasti - ootkos hoksinut?

Yhteistyössä