Kestovaippojen käyttäjät: millaista vaippaa käytätte n.1,5-vuotiaalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jossu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jossu

Vieras
Mulla ollut käytössä sisävaippa+villahousut, mutta nyt alkaa vaipat mennä pieneksi ja pitäisi jotain uusia hannkia/tehdä. toisaalta vähän laiskottaa nuiden villahousujen pukeminen näin isolle, vaikka ovatkin parhaat... helpoin olisi vaippa, jota laittaessa ei tarvitsisi kaikkia housuja riisua ihan kokonaan pois... millaisia vaippoja teidän isoilla vaipatettavilla? meidän 1,5v käyttää 86-90cm vaatteita, eli siinä jotain osviittaa, minkä kokoinen tyyppi kyseessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Helmari:
Taskuvaippoja pääasiassa (L-koko). On myös pari AIO -vaippaa sekä harkkahousu+villahousu -yhdistelmä.

mitä sulla on taskuvaipoissa päällä, pul.kuori, villahousut? hei, tuota kokeilen, et laitan harkkahousut ja villahousut =)

Meillä on vallan noita Igulee cuddlebunts-vaippoja. On AIO sekä taskuvaippoja L kokoa. Muutama koko vaippaiän eli 4-16kg sisävaippaa ja kuoria. Menevät vielä mainiosti ainakin tuolle 13kg typykälle. Olen ollu tosi tyytyväinen, varsinkin noi AIO on tosi ohuita pidettäviä ja silti pitoo löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Moi:
Meillä on vallan noita Igulee cuddlebunts-vaippoja. On AIO sekä taskuvaippoja L kokoa. Muutama koko vaippaiän eli 4-16kg sisävaippaa ja kuoria. Menevät vielä mainiosti ainakin tuolle 13kg typykälle. Olen ollu tosi tyytyväinen, varsinkin noi AIO on tosi ohuita pidettäviä ja silti pitoo löytyy.

onko sulla taskuvaipoissa mikä kuori päällä?

Siis taskuvaippoja, joissa pul -ulkokuori. Imuina paras mielestäni on pari mikrokuituinsertiä mutta käytän myös taiteltuja harsoja + lisäimuja. Harkkahousu+villahousuyhdistelmä pitää päivällä pienet pisut.

Alkuperäinen kirjoittaja jossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Moi:

onko sulla taskuvaipoissa mikä kuori päällä?

Täytyy myöntää että en edes tiedä merkkiä, jotain halppiksia ihan ohuita muovikuoria aikanaan ostin.. Mutta ei oo pylly hautunu kun nuo sisä- ja taskuvaipat on niin hyvää materiaalia! :)

Meillä käytössä bumGeniuksen AIOja (joskus laitan vielä bamboo!doublerin lisäimuksi), sitten on Mannamaan housuvaippoja, joiden kuorina käytän HH Longies/Shorties -merinovillahousuja. Öisin käytössä Ronja&Roope tuunattu sisävaippa, kuorena hahtuvahousut.

Saman mallisia kuin vauvana käytti, eli harsot+ kuoret, taskuvaipat, sisävaipat+kuoret...
meillä ei ikä ole vaikuttanut kyllä mitenkään muuten vaippamalleihin kuin se että napitettavat vaipat olen napittanut valmiiksi ja vetänyt jalkaan.

Yhteistyössä