kestovaippojen hinnoitteluapua kirppikselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jelppiä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jelppiä!

Vieras
eli siis olen viemässä kirppikselle ison kasan tsi kestoja (pul taskuvaippoja), jotka jääneet meille liian pieniksi. Paljonko yhdestä vaipasta vois pyytää, tai siis mikä olisi sellainen realistinen hinta, jolla ne menisi kaupaksi. Ovat siis tsi, mutta tosi siististi tehtyjä ja isossa vaippakierrossa kun ovat olleet, niin minun mielestäni tosi hyväkuntoisia. Voiko kuosillisisita (omput/norsut/pöllöset) vaipoista pyytää enemmän, kun ihan yksivärisistä?

Riippuu kyllä työn laadusta aika paljon..
Oletko käsityöihmisiä, vai minkälaista on tekeleittesi laatu? ja tietysti koot?
Mielestäni voit pyytää hitusen enemmän kuosillisista..

en ole itse tehnyt vaippoja, vaan ystäväni, joka kyllä on aika hyvä noissa ompeluhommissa :) Eli minusta noiden vaippojen laatu on hyvä ja ompelujälki siistiä. Mutta tietenkin tsi ei ole sama kun merkkivaippa. vaipat on kokoa nb-s ja muutama nafti m-koko mahtuu joukkoon.

Näin just kirppiksellä ihan uuden näköisiä kestovaippoja 3euroa kappale,mutta mua jotenkin inhottaa silti ostaa niitä kirppikseltä - ihan sama kuin ostais sieltä muitakin alusvaatteita ja sitä en tee koskaan!

Viimoselle vieraalle, että se on sun murhees sitten.. meillä käytetään kyllä. Mietihän sitä vaippavuorta mitä kasvatat.. ensimmäiset kertikset ei oo edes vielä maatunut saati sitten ne mitä nyt on käytössä ;)

Yhteistyössä