Meneekö TSI-kestot kaupaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesky Pixie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pesky Pixie

Aktiivinen jäsen
11.09.2008
26 526
2
36
Mä mietin kun löysin kaappini kätköistä ison kasan noita meillä käytössä olleita kestovaippoja. Itsetehtyjä ovat, mutta mahtaako niitä kannattaa yrittää myydä? Huutiksessa/kirppiksellä? Ne on jonkun ikivanhan Käsityölehden kaavaan tehtyjä, tarrallisia taskuvaippoja. Niissä ei siis mitään kiinteää imua ole, niihin van tungettiin tarpeen mukaan imuja. Alkuperäisessä ohjeessa muistaakseni oli joku kiinteäkin imu. Itse pidin noista kun ne kuivuivat niin nopeasti. Meillä oli käytössä tosi hyviä, mutta mahtaako ne kellekään kelvata? :/ Onko kokemuksia TSI-kestojen myymisestä?

Alkuperäinen kirjoittaja tiiu:
Pakettina vois huutikseen laittaa :) MInusta paketit on menneet aika hyvin kaupaksi kun on saanut kerralla enemmän saman koon vaippoja.

Siinäpäs se. Mä en oikein tiedä mitä kokoa nuo on. :/ Siis ne on tehty S-koon kaavasta, ja sen kaavan mukaisen tarran paikalle on lisätty toinen tarra, jolloin niitä on voinut "pienentää" laittamalla alempaan tarraan kiinni ne lärpäkkeet. Meillä noi meni koko vaippaiän samalla lapsella. :o En tajua miten, mutta meni ne vaan. Jostain 4kg aloitettiin, ja 1v7kk oli tuo vanhempi kun kestoilu loppui.

Osa meidän parhaista kestoista on kirpparilta haalittuja tsi-vaippoja. Eihän parhaat tsi:t eroa vaippakauppojen malleista kuin siinä, ettei niissä ole valmistajan merkkiä, joten mulle ei ole merkitystä sillä, kuka ne on ommellut. Ratkaisevaa on huolellinen otyönjälki ja laadukkaat materiaalit. Jos vaippa on hyvin tehty kunnon pulista ja esim. coolmaxista, niin harvoin jätän ostamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
HALOOOO!!! Et sä satu tuntemaan ketään kestoilijaa lähipiiristä??? :whistle:

No sähän kokoajan MYYT niitä vaippojasi pois. :o Mä ajattelin että sä olet kyrsiintynyt koko hommaan. :D

No mä myin kaikki meille sopimattomat. Ja nyt mä ostan tilalle meille sopivia. On meillä vaippoja edelleen noin 60 vaippaa, että älä yhtään ala väittään etten mä ois oikee kestoilija :laugh:

Ja mä lähinnä tuolle uudelle vauvalle meinasin kun ei sulla varmaan ole niin isoja kokoja mitä mein likka vaatii, lun sillä on äitinsä takapuoli :whistle:

Ennen kuin mitään radikaalia teet, niin näytä ne mulle. Tulen heti kylään kun pinnis on bongattu ja Alexanterit leivottu :D

Yhteistyössä