Kestovaippoja ja kondomeja ei haluta äitiyspakkaukseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mielestäni myös jokaisen oma asia mitä käyttää ja mitä ei...meillä jäi kummatkin käyttämättä...

Lähinnä on aina tullut sellainen mielikuva näistä ehkäisyvälineistä, että sanomana olisi, ettei kiitos sitten lähiaikoina lisää mukuloita :laugh:

Ja kyllä, tiedän ettei asia TODELLAKAAN ole näin, mutta aina saan niin makoisat naurut, kun joku tuttuni, joka täysin untuvikkona alkaa tonkimaan äitiyspakkausta ensikertaa elämässään ja huomaa nämä ihanaiset kortongit...se ilme, että jaa tälläsiiki sitten tykyttävät, ettei vaan tulisi lisää rahanmenoa kunnalle :D

Ja siis tämä ihan vain tälläinen sisäpiiri läppä :p

Alkuperäinen kirjoittaja tinni:
kestovaipat jää meillä käyttämättä. kortsut on kyllä tullu käytettyä kun minipillerit ei mulle sovi imetysaikaiseksi ehkäisyksi.
ja kietaisupaidat turhia. niitä ei kyl taida edes enää olla siellä.

kyllä on ja niin maan perkeleen inhottavia pukee :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Ne petivaatteet on jees kuten se peittokin!
Joko se aluslakana on saatu normaali pinnasänkyyn sopivaksi? Jos ei, niin pistäkää palautetta, muutama kymmenen senttiä lisää pituutta ei paljon maksa, sen osuuden voi vaikka niistä kondomeista ottaa. Aina, kun olen uskaltanut siitä täällä purnata, saan vastaukseksi, että mitä se yksi lakana haittaa, jos on lyhyt, mutta kun niitä kertyy vino pino serkun kummin kaimaltakin perinnöksi omien lisäksi, niin siinä vaiheessa se alkaa ärsyttämään.

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
mun mielestä kaikki mikä on pakkauksessa on ihan tarpeellista (paitsi se naisten kortonki :x ), mutta mun mielestä se on tosi huono kun ne poistaa ne kertis vaipat pakkauksesta... Mun mieslestä on ollu tosi hyvä kun on saanu koittaa vauvan päälle erimerkkisiä vaippoja ja kaittoo mitkä niistä oikeesti sopii oman vauvan päälle parhaiten...

Samaa mieltä. Pakkauksen tulisi antaa vaihtoehtoja, ei aatteita. Ekologisuuskin on ontuva peruste kestovaipoille kun samaan aikaan pakkauksen vaatteet tehdään Aasiassa.

mulla taas ainoa kriteeri miksi voisin ottaa pakkauksen kakkoselle on tuo kestovaippasetti....vaatteet ja toppapuku ei ole mun makuun ja makuupussejakin on jo entuudestaan
kondomille ei olis käyttöä

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
must nuo kestovaipat kannattaa pitää siel mut ehkä vähän eri kokona ku ovat kuulemma aika pieniä. ehkä näin joku innostuu kokeileen kestoja.

aivan. just synnyttäneenä ei välttämättä jaksa kestoilla ja sitten kun jaksaisi aloittaa sen, pakkauksen vaipat ovat jo liian pienet.

Kestovaippa on mielestä ideana hieno laittaa pakkaukseen. Valitettavasti vaan oli tosi epäkäytännöllinen, joten voi viedä monen innon kestoiluun jo heti kättelyssä. Eli jos se aiotaan pitää pakkauksessa, kannattaa sinne valita parempi versio. Kortsut ei kokonsa puolesta käynyt meille, aivan liian pieniä..
Joo ja se naisten kortsu, voi elämä!;) Meillä meni ainakin pelleilyksi koko testaus..tuo se ainakin hupia makkariin! Tai missä sitä ikinä käyttääkään.

Se kestovaippa, mikä siellä on, on kyl ihan kauhea... olis voinut olla edes yksi kuivaliina mukana. Sellasta paksua flanellista koppuraa ei tee mieli käyttää tai siis lapselle laittaa. kaverilta saadut Swaddlebeesit on ihan eri maata...

Yhteistyössä