N
"nappula"
Vieras
Jatkuva vaippojen kaupasta raahaaminen ja liian nopeasti täyttyvä vaipparoskis (+haiseva) on tosi raivostuttavia :!!
Olen aina ollut kiinnostunut kestovaipoista, mutta nyt vasta tyttöni ollessa 1v1kk, sain vihdoin ja viimein hankittua uusia (huutonetistä) taskuvaippamallisia kestovaippoja vain 5-7e/kpl
ja nyt oikein harmittaa miksen aikaisemmin saanut näitä hankittua.. Jotenkin mietitytti että millaisia vaippoja hankkisi ja onko se hirveän sotkuista puuhaa ja kallista tms... Pyykkikone pyörii jokatapauksessa kerran päivässä tai kahdessa, joten siinä samalla menee vaipat ja kuivuu myös tosi nopeasti! Kakkavaipoistakin saa helposti huuhtaistua tavarat käsisuihkulla pönttöön ja sitten vaan pyykkikoriin..
kestojen käyttäminen onkin osottautunut paljon helpommaksi ja kivemmaksi kuin kertakäyttöisten, vastoin kaikkia mun odotuksia.. Toivottavasti tässä oli edes hieman kannustusta tuleville kestovaippailijoille!
Olen aina ollut kiinnostunut kestovaipoista, mutta nyt vasta tyttöni ollessa 1v1kk, sain vihdoin ja viimein hankittua uusia (huutonetistä) taskuvaippamallisia kestovaippoja vain 5-7e/kpl