kestovaippailijat , hinnoittelusta kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmä nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kylmä nakki

Aktiivinen jäsen
07.07.2006
16 967
11
38
maksaisitteko käytetyistä vaipoista 5 euroa/kipale, villiksistä 5 euroa kipale ja uusista villavaipoista 10 euroa?

*miettii hintoja kestovaippakirppikselle Napapiirille*

kaikki vaipat on siistejä mutta käytettyjä (paitsi tietty nuo uudet villikset :D )

olisikohan 50 senttiä harsoista liikaa?

26.10. noista vaipoista osa on TSI ja osa merkillisiä. en vaan viitti alkaa jaottelemaan että "tää on nyt viisi eukkoa ja tuo toinen kahdeksan", kun kaikki kuitenkin toimii hyvin.

kauhean kasan noita sain kyllä kaapista revittyä :ashamed: ja osa on vielä lainassa, missähän mä ne sitten myyn B)

Alkuperäinen kirjoittaja v:
5 euroa TSI- vaipasta on kyllä aika paljon, kun ei niiden teko maksa noin paljoa. Muuten ihan ok hinnoittelu. Onko tosta tapahtumasta jossain lisätietoa?

http://www.lapsiperhe.net/napapiiri/file/kestovaippakirppis.pdf

ja mä en ole siis yksiäkään noista vaipoista itse tehnyt, vaan maksanut niistä yleensä 10-15 euroa tekijälle.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
5 euroa TSI- vaipasta on kyllä aika paljon, kun ei niiden teko maksa noin paljoa. Muuten ihan ok hinnoittelu. Onko tosta tapahtumasta jossain lisätietoa?

kyllä vaan saan menemään 7kin euroa pul taskuun hyvillä kankailla.
sisävaipat on asia erikseen.. mut sit aio:t taas jos on paljon läppiä ja kiinteitä imuja bambuilla ja hampuilla ja jotain hilcon talvifroteeta ja muuta kallista..

Kuulostaa kohtuullisilta sun hinnat, mäkin olen käytetyistä villiksistä maksanut enemmän. Tietty riippuu kunnosta, puntin pituudesta jne... Just myin käytettyjä (TSI)hahtuvia (pitkäpunttisia) ja Ruskovillan lyhytpunttisia KVI:n kirpussa ja ostajat ihan itte tarjosivat n.10e/kpl... (pyysin siis tarjoomaan jotain :) )
Jos nuo harsot on merkkikamaa (RV,ImseVimse jne eikä marketin/ÄP:n) niin 50 senttiä on kans ihan kohtuullinen hinta. Varmasti saat kamasi kaupaksi!

No riippuu kyllä todella paljon myös kunnosta. Esim. kuluneita (kumpparit huonot) merkkisisävaippoja olen myynyt hintaan 2-3 e, ja todella hyvälaatuisia ja -kuntoisia TSI sisävaippoja taas esim. 8 eurolla. Mutta siis juu, ihan ok hinnat minusta sinulla.

Yhteistyössä