Kestovaippa-kantoliina.. miten nää liittyy toisiinsa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja luomuksi mamma -78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

luomuksi mamma -78

Vieras
Kertokaa tyhmälle, ihan mielenkiinnosta kysyn kun kattelin netistä ja facebuukista silmäillwn kestovaippajuttuja ja ryhmiä niin jokapaikadsa mainitaan myös kantoliinoista ja aikapaljon imetystukijuttuja..

Miten kestovaippa ja kantoliina liittyy toisiinsa?
Onko nää jotain "luomu-äiti" juttuja kaikki?
Kestovaippoja mietin kyllä omalle tulevalle tytölleni ( nyt rv 33 )
ja vois nuo muutkin kiinnostaa mut
ihmettelinpä vaan..

no kyllä mä luulen että nyky-yhteiskunnassa tahtoo olla se vaunuttelu se valtatrendi ja sitten sellaiset enemmän luonnonmukaisesti ajattelevat suosivat just kestovaippoja, kantoliinoja, perhepetiä yms.

mutta sitten on poikkeuksia tietenkin aina. Toinen kestoilee, toinen kertseilee ja kantaa liinassa.

Imetyskin on ehkä sellainen juttu että sitä tulee enemmän keskusteltua aiheesta kestovaippojen ja liinailun ym. ohessa. Toisille se vaan on tapa ruokkia vauvaa siinä missä pulloruokintakin eikä siitä tuu niin keskusteltua.

En allekirjoittaisi tuota. Toki "luomu-hörhöt", siis äidit ;) tekee kaikkea tuota mutta itse esim käytin kestoja lapsellani, aloin itse ompelemaankin, voisi sanoa että ihan "hurahdin" niihin, mutta muutaman kuukauden ikäisestä alkaen vauva oli kokonaan korvikkeella ja nukkui alusta saakka omassa sängyssä. Kantoliina minulla oli, mutta hartiavaivojen vuoksi en sitä juuri pystynyt käyttämään.

Yhteistyössä