kestovaipoista tietäville kysymys!

Meillä on cuddlet olleet käytössä aina, pikkuvauvasta asti, ja nyt poika on 8kk. Menee vielä, mutta ehkä hieman matalaksi on jääneet jo(poika on pitkäselkäinen malliltaan). Leveyssäädöissä on varaa kasvaa vielä paljonkin:) Cuddlebunseissahan on ne kaksi eri mallia, bikini cut on haaroista kapeampi kuin standard cut.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Just noita meillä on.

Sopivat ihan pienelle ja reilu kaksivuotiaallekin. Suosittelen.

eli kannattaisko nuita sit alkaa pikkuhiljaa osteleen..kun ajattelin että ostan kestovaippoja vaikka yhen tai kaks kuukaudessa, nyt raskausaikana, ni olis sit valmiina jokunen kun vaukkeli syntyy..

http://www.kestovaipat.net/shop/?p=productsMore&iProduct=51&sName=multi-wrap

Ja tuota suosittelen kuoreksi noille, silloin kun haluaa täysin kosteudenpitävän.
Ja hengittäviksi kuoriksi villaisia parit.

Noissa pitää huomioida se, ettei niitä kannata pestä tarrallisten kuorien tai vaippojen kanssa, ne repivät helposti noiden tikkauksia. Eli nepillisiä kuoria, kuten noi multiwrapit.

Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Just noita meillä on.

Sopivat ihan pienelle ja reilu kaksivuotiaallekin. Suosittelen.

mites monta nuita sit tarttis hommata, että varmaan riittäisivät??

Enpä osaakaan neuvoa.
Mä käytän rinnalla kertakäyttöisiä.

Noita mulla on viidet, lisänä pari muuta vaippaa ja harsoja, niillä pärjää joskus hyvin koko päivän, toisena taas (kun on ollut laiska pyykkäämään) huonosti.

Muistathan että kestoissa käytetyt on yleensä parempia imemään kuin uudet =) Eli jos sul on nyt aikaa vielä hankkia niitä niin selaa vaikka Kestovaippainfon keskustelupalstaa niin voit löytää noitakin käytettynä edullisemmin ja valmiiksi "sisäänajettuina" =) Noi tollaset on aika hitaita sit kuivumaan ja on siks varattava enemmän, itse käytän taskuvaippaa jonka sisällä harso, ne kuivuu nopeimmin.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä