Kestovaipat falskaa, vinkkejä imuihin kaipaisin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alottelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alottelija

Vieras
Käytössä tasku- ja aio-vaippoja, imuina bambu+ mikrokuitu. Mitä voisi lisätä yövaippoihin, noista imuista tulee joskus päiväunienkin aikana läpi. Ja niitä on kyllä laitettu ihan kunnon kerrokset...

Tykkäisin käyttää muuten, mut toi on pieni ongelma kun menee vaatteetkin vaipan kanssa pesuun.

Olisi kiva saada jotain vinkkejä kun en noista imuista mitään tiedä!

Ovatko imut aina ihan läpeensä märkiä vai tuleeko vuoto ohi? Mä laitan unille tasku tai aio-vaipan päälle vielä merinovillikset (sukkahousujen tilalta), niin ei ikinä kastu vaatteet. Yleensähän villiksiä käytetään sisävaippojen kanssa. Meillä on kans pääasiassa mikroikuitu- ja bambuimuja, ja ne on mun mielestä parhaita.

Onko vaippa oikean kokoinen, ei liian iso tai pieni? Harso on hyvä kosteudenimijä ja myös -levittäjä. Turve imee PALJON. Ja oman kokemuksen mukaan myös bambu. Meillä on käytössä fold-it imut ja niillä pärjätään. Laita kysymys kestovaippainfo.fi keskustelupalstalla, sieltä saat hyviä neuvoja!

mitähän ne vaipat on, minkä levyisiä, leveään kun menee aika paljon enemmän kuin kapeaan eli ei niinkään oo niistä kerroksista aina kyse. bambu ja mikrokuitu pitäs olla aika hyvä yhdistelmä, lisää sitä bambua enemmän, mikrokuitu lähimmäks peppua ja levittään kosteutta.

Ei kyllä itse asiassa pissa tule läpi, vaan ennemminkin ohi. Just vaihdoin vaipat ja tutkin asiaa.. En vaan tajua miten tulee ohi, kun ei tunnu mitenkään löysiltä lahkeensuut tai vyötärö... Oliskohan noi liian matalat...
Täytyy tuolta kestovaippainfosta kysellä, eipä tullut mieleen:)

Yhteistyössä