Kestomurhe eli koirankakat ja kakkapusseista...

• Viestiketjun aloittaja koiranomistaja, muttei tyhmä
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Meillä koira ei kyllä tekee kakat just niin nopeesti, et ei kerkiä kyllä puskaan :) Mut onneks asutaan maalla (pääsääntöisesti ulkoillaan metsässä)ja kaupunkiin ku lähetään ni kakkapussit on mukana ja niihhin myös kerätään jätökset.

aah
Alkuperäinen kirjoittaja Poop:
Yksi lähiseudun koiranomistajista, vanhempi rouva, käy tuossa meidän lähimetsässä, jonka polku on kyllä yleinen kulkureitti, eikä poimi kikkareita siitäpolulta. Luulisi että olisi itsekin vaarassa astua niihin. Se on meidän lempikulkureittejä, joten tekis todella joskus mieli toimittaa kasa tämän rouvan postilaatikkoon.
Ei tämä rouva väärin tee, että ei kerää paskoja. Metsässä oleva tallottu polku ei kuulu alueisiin, josta paskat pitää kerätä pois. Se ei nääs ole hoidettua aluetta.

Minulta on joskus pudonnut kakkapussi vaunujen alakorista, joten joku on voinut kuvitella että pussi on tahallaan heitetty pois.

Ja sitten minä myös jätän pussin välillä tiensivuun jonkun puskan juureen odottamaan jos koira kakkaa heti alkulenkistä, enkä jaksa kantaa pussia kädessä koko lenkin ajan (roskiksia täällä ei todellakaan ole). Kun palaan samaa tietä takaisin, otan pussin ja heitän omaan roskikseen. Joku on tietysti saattanut huomata pussin ja on päivitellyt typerää koiranomistajaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:
No nyt voin hyvällä omalla tunnolla sanoa että "ei meidän koira".. :whistle: Meidän koiralla on joku ihme pinttynyt tapa päästä mahdollisimman syvälle puskaan, ojaan, metsään, johonkin ja mielellään vielä kyyrysti puun alle tai pusikkoon. Välillä tuntuu että se häpeilee omaa paskomistaan kun niin tarvii olla piilossa. Ja jos lenkkipolun varrella ei löydy sopivaa piilopaikkaa niin herra pidättelee kyllä tappiin asti. :snotty:
Että ikinä en vielä ole joutunut kenenkään oven suusta paskaa pois keräämään.
Meillä on myös samanlainen koira.. tai tekee se sitten, kun pääsee rauhalliseen paikkaan.. kerran se oli alkamassa paskomaan, oli pyörinyt muutaman kierroksen, kunnes huomasi, että siinä ojan toisella puolen oli parkkipaikka ja siellä ihminen.. ei ku vain pois ja rauhallisempaa paikkaa etsimään.. mie en vio myöskään käsittää ihmisiä, jotka antavat koiran paskoa keskelle jalkakäytävää tai pururataa.. kerran meinasin huutaa yhden rouvan perään, kun se antoi koiran paskoa keskelle tietä, että tarvitkos paskapussia.. ja kerran kun mun mies keräsi meidän koiran paskat tienlaidasta, isompi koira teki siihen viereen isommat paskat.. siitä tulee sellainen olo, että itse tekee ihan turhaa työtä, koska muut sotkevat samaa rataa kun itse kerää..

Yhteistyössä