Kestoilijat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaippa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos! Olen pessyt pesupähkinöillä, enkä tiedä, johtuuko siitä vai mistä, mutta vaipat mielestäni haisee. Puhtaan näköisiksi tulevat kyllä, mutta tuoksu... Erisania taisi olla mullakin alussa. Ja sitten käytin Serto coloria, zeoliititonta, kun jostain olin lukenut sen käyvän vaipoille, mutta minun vaipoista läks imukyky. Onko vika pesuaineessa vai annostelussa?

Just katselin kaupassa noita erisanin pesuaineita enkä sitten ostanut kun aloin muistelee et oliko joku sääntö ettei saa olla valkasuainetta? Siis tietenkään colorissa ei ole sitä :)
eikö se nestemäinen käy myös vaipoille? onko käytössä eroa onko jauhe vai nestemäinen?

Oletko keittopessut vaipat 90 asteessa aina silloin tällöin ilman pesuainetta? Susoittelen tätä tehtäväksi mikäli et ole näin tehnyt. Ja muista huoltaa kone sitruunahapolla.

Alkuperäinen kirjoittaja serveri:
En tiedä onko paras mutta saa ihan tavallisesta ruokakaupasta Erisan color jauhe, sillä meillä pestään

höh, mä oon jotenkin vältellyt tota jauhemaista. nyt vasta tsekkasin, että siinähän ei ole edes fosfaattia, täytyykin ostaa sitä seuraavaksi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:
serto ultra color tai
bio luvil color

Ja sulla on vaippojen imukyky säilynyt? Olen tainnut hulautella siis liikaa pesuainetta ja se sitten tukkinut imuja. Onneksi imukyky palautui kyllä, mutten uskaltanut sit enää käyttää tuota Sertoa.

Yhteistyössä