kestoilijat! Millasia popolin vaipat on?

  • Viestiketjun aloittaja myy
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja myy:
kuoret? Eikö niitä ole kuorettomiakin? siis sisävaippoja.
Mä en tykkää niistä sisävaipoista. Jotenkin semmonen ei-istuva. Mut jonkun toisen lapsen pepulle vois sopiakin. Kuoria tuli pidettyäkin, kun meil oli s-kokoisia. Enää ei ne mahdu ja ei ole tullut ostettua popolinoja kun oon löytänyt niin monta muuta kivaa mallia
 
Tykkään Popolinin ja ImseVimsen Bumpy- kuorista :) Sisällä nauhavaippa+harso+tarv.lisäimu.
Kombolinet (Popolinin sisävaippa) on kans aika kivoja, jos ei just sillä hetkellä jaksa ruveta parempaa pakettia vääntämään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SeHarmaaVieras:
se froteinen sisävaippa on ihan hyvä L-kokoisena, näpsyllä kiinni niin istuu tosi hyvin. Kuorista mä tykkään käyttää vain br-pulista tehtyjä, on paljon notkeampaa ja joustavaa.
Jep, näpsyllä käytössä meilläkin yövaippana lisäimun kaa, villikset päälle =)
 
Ei ole meidän suosikki. Tosin muutaman olen niitä saanut (äitiyspakkauksen vaippoja). Aika jäykkiä ne kuoret tosiaan.

Ja se että se sisävaippa tulee kiinni tarralla siihen kuoreen on minusta tosi huono. Hankala kiinnittää.
 
vierailija
Meillä on yksi aio eli se easy fix. ihan käypä vaippa, mutta aika paksu paketti. vuotosuojista huolimatta meidän neidillä tuppaa tulemaan pissat ohi lyhyelläkin vaihtovälillä... lisä imu on ihan tarpeen.

Neidille on ollu aika vaikee löytää istuvaa vaippaa ja nyt oon löytäny BerryPlush aion ja oon rakastunu niihin:) käytettynä löytää inhimilliseen hintaan ja kuoria voi käyttää sisävaipan kanssa. Meillä on useammat imut per kuori.
 

Yhteistyössä