Kestoa ja vaihtelua seksiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiutsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itsekin joutunut tekemään näin, kun muuten jää niin paska olo, ku ei taaskaan saanut. Ja tottakai istetyydytystä useamman kerran itekseni muulloinkin, kun on vain tilaisuus.

Kyllä itsekin joskus miettii, että kokeilisko muita miehiä. Riskit vaan on niin suuret. Ja kun muuten menee hyvin. Teidä sitten kuinka pitkää, jos ei seksi ala sujua...

Niin, mun mies on (valitettavasti) hyvin innokas/nopea, mutta nyt ollaan keksitty keino. Yleensä otan ensin kaverilta suihin -eikä tosiaan kestä kauaa ;-) Tähän on tultu, koska kaveri on ekalla kerralla aina tosi nopea tulemaan, mutta toisella kerralla kestää sitten pidempään. Suihinoton jälkeen hän hoitelee mulle orkun suuseksillä, samalla kun siinä kiihottuu ja kasvaa pikkuhiljaa itse taas juhlakuntoon. Ja sitten vasta yhdyntä, jolloin yleensä molemmat saavat. Meillä ei jää nainen yksikseen itseään tyydyttelemään. Tosi epäreilua jos mies vain saa!! En kyllä suostuisi. Ei ihme jos kiinnostus seksiin alkaa laskea. Miehet, menkää itseenne.

M65, varaudu pitkiin kylmiin öihin yksin. Tuolla asenteella tulet viettämään paljon aikaa vain oma käsi seurana. Järkyttävä tyyppi! Et vissiin ole kovinkaan kokenut seksissä kun et vielä tiedä että parasta on jos molemmat nauttivat?? Seksi voi olla aika mielettömän ihana juttu, kun molemmat antavat parastaan, ja tietävät saavansa toiselta. Mieti vaikka jotain kiihkeää suihinottoa... Nainen tekee sinun nautintosi vuoksi mitä vaan, jos tietää saavansa sinulta samaa hoitoa. Sen sijaan KUKAAN nainen ei sulle sitä anna jos jatkat tuolla asenteellasi! Have a happy life.

Huh mikä tyyppi!

""Jos nainen ei saa se on sen murhe, minä ainakin saan ja se riittää! :)""

Tosi hieno ajatus tämä Reetan keino. Kokeilkaa liian nopeasti laukeaviin miehiinne kahden laukeamisen taktiikkaa, runkatkaa ekat, tai ottakaa suihin, niin kyllä kestää toisella kierroksella pitempään. Jos on liian herkkä laukeamaan, on muutama paukkukin ihan hyvä apu siihen.
Mutta jos vain oma tyydytys on miehelle tärkeä, sitten ei lääkkeitä taida olla olemassa.
Meillä käy usein niin, että jos on jotain otettu ja rakastellaan, on minun lopetettava, kun vaimo väsyy, en silti pidä mitenkään epäreiluna, etten aina laukea. Minulle riittä, kun näen, kuinka rakkaani nauttii.