Kestoa ja vaihtelua seksiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiutsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiutsu

Vieras
Kirjoitin jo pitkät pätkät, mutta viesti ei ilmeisesti lähtenyt.

Ongelma on, että mieheni laukeaa liian helposti: itse jään ilman kunnon tyydytystä ja seksiä. Lisäksi hänelle riittää samanlainen seksi eikä hän koskaan ehdota mitään uutta.

Kun varon, että mieheni ei laukeaisi liian pian, omakin nautintoni vähenee.

Olen yrittänyt ohjata miestäni varovasti ja esittää ideoita. Ne vain eivät tunnu menevän perille.

Muuten suhteemme on erittäin hyvä. EIkä ikäkään pitöisi painaa, kun ollaan molemmant n. 30 -v.

Mikä avuksi?

Haluaisin itsekin nauttia seksistä ilman pelkoa, että se loppuu kesken enkä itse saa koskaan nautintoa. Haluaisin myös vaihtelua ja niin että miehenikin tekisi aloitteita ja opettelisi jotain uutta.

Kyllästyttää kesken jääneet aktit ja tyydyttymättömyys. Haluaisin tyydyttä muutenkin kuin oman käden kautta...

ostakaa sex kaupasta sellaista puuduttavaa suihketta ja sitä kun laittaa 10 min ennen rakastelua niin se pitkittää laukeamista.
tai sitten apteekista amla 5% nimistä emulsio voidetta vaikutus sama mutta tehokkaampi. ei tarvitse reseptiä eikä muutakaan.
kun miehesi huomaa että kestävyys lisääntyy niin silloin varmaan halutkin kasvavat ja siinä samalla sinun ei tarvitse varoa ennenaikaista laukeamista javoit nauttia täysin rinnoin. sekin lisää miehesi kiihkoa kun hän huomaa sinun nauttivan( näytä ja anna sen kuulua myös ) ja hänen oma jännityksesä helpottaa.

Saunassa nostat jalat lauteille istuessasi ja pyydät partneria hyväilemään huulesi oikein muhkeiksi nuolemalla/sormin ja lopuksi pitkität äijän tuloa...
Sun huulesi ovat muuten ton jälkeen niin isot että isompi varsi tekee todella tiukkaa..

Ja minä taas poistun pikaseksin jälkeen miehen kuorsatessa toiseen huoneeseen ja hoidan itse itseni, kun jäin ilman. Kun saisi joskus kokeilla miltä se hyvä seksi ja tyydytys toisen kanssa tuntuisi :(

mä en ymmärrä miehiä jotka eivät ymmärrä antaa naiselleen nautintoa. se on mielestäni parasta seksissä kun huomaa tuottavansa nautintoa toiselle. ei ihme että jotkut käyvät vieraissa.

On muutama vieras mies ""luvannut"" tekevänsä minulle kaikkea mistä olen voinut vain haaveilla, vaikkeivat tiedä seksielämästäni mitään. Kiusaus kokeilla on tosiaan ollut suuri. Ehkä jonain päivänä en enää vastusta tuota kiusausta.

kerron teille tositarinan. mulla oli seksisuhde naimisissa olevaan naiseen. oli hyvin rikkaan miehen vaimo. oli aivan helvetin upea talo, hienot autot ja rahaa kuin roskaa. vaimo sai mieheltään 5000€ käyttörahaa/kk. vaan ei läheisyyttä saati seksiä. teimme tämän rouvan kanssa kaikkea mistä hän oli haaveillut. aivan upea seksisuhde kesti 2 vuotta, kunnes muuttivat ulkomaille jossa asuvat vieläkin. minusta ei ollut hänelle riskiä koska itsekin olen naimisissa. joten te tyytymättömät naiset, teillä on vaan YKSI elämä. ja jos teidän äijänkäppyrät ei ymmärrä teitä tyydyttää, antakaa se tehtävä jollekin toiselle! sellaiselle joka ei jää roikkumaan eikä aiheuta vaaraa tai riskiä liitollenne.

Harkinnassa tuo on ollut ja on edelleen. Tässä tilanteessa sitä vain saattaa itse rakastua siihen hyvään seksin ""antajaan"" ja sitten viekin tunteet mennessään. Sen takia ennemmin soisin itselleni joitain satunnaisjuttuja ilman nimeä. Niissäkin vain on riskinsä. Harkitsen edelleen.

tunteitahan tuollaisen homman takana täytyy olla, ainakin omalla kohdallani, mutta aikuisen miehenä on pakko yrittää pitää pää kylmänä jottei rakastu. itselleni meinasi käydä tämän rouvan kanssa niin. myönnän että se sattui sydämeen kun hän ulkomaille lähti. joten ymmärrän huolesi. minullekaan seksi ilman tunteita on kuin kylmää puuroa söisi

Minä taas pelkään että tulisin siitä kuuumasta puurosta riippuvaiseksi, tapanani kun on mennä tunteiden mukana, liikaakin. Mutta ei tämä elämä nainkään aina tunnu riittävän.

Hyvin harkittu on puoliksi tehty ;)

kyllä. varsinkin tällaisia asioita kannattaa harkita tarkkaan ja todellakin katsoa kenen kanssa tällaiseen ryhtyy. parempi katsoa kuin katua! epätoivoisia roikkujia löytyy niin miehistä kuin naisistakin, joten let` be careful out there!

Epätoivoinen roikkuja!! En halua sellaista, mutta en kyllä halua sellaiseksi itsekään :))

Mutta jos asian ilmaisee toisin ja yksinkertaisesti rakastuu molemmin puolin niin että se voisi kaataa kaiken valmiin, niin pelottava ajatus sekin on, vaikkei tunteille periksi antaisikaan.

Vai onkohan tuossa nyt sama asia kahdella tavalla ilmaistu?

Taidan ostaa uuden dildon.

en väittänytkään että olisit ""roikkuja"" mutta varoitin että niitä kulkee tuolla kaupungilla vastaan. niinkuin sanoin. nää on vaikeita asioita josta jokaisen tulee itse päättää harkinnan jälkeen. se on totta että tällainen seksisuhde voi pahimmassa/parhaammassa tapauksessa rikkoa kaiken valmiin. mutta jos ei halua rikkoa sitä kaikkea valmista, on syytä todellakin katsoa kenen kanssa suhteeseen ryhtyy. tämä ""rouvani"" halusi myös ostaa aikoinaan sauvan. kävimme yhdessä ostamassa, itse asiassa kaksi. keksittiin kaikkea kivaa tehdä niiden kanssa.

Joo, kyllä ne roikkujat olisi aika pelottaiva tapauksia. pahimmillaan vielä juorusellaisia. Onneksi tässä ei ole kiire päättää mitään ja valinnanvaraakin voi vielä lisätä, alkaen siitä dildosta. Lähdenkin nyt ostoksille. Se on moro.

Äijän pravuuri myös meillä.Istun saunanlauteiden reunalle polvet kainalossa ja äijä nuolee/hyväilee häpyni niin isoksi että räjähdän taivaisiin.Häpyhuulet turpoaa niin suuriksi että äijän tatti on tosi tiukassa lävessä....Suosittelen...nam.

Meillä ehkä hieman pidempään, jos yritän olla tekemättä mitään. En saisi liikkua, äännellä tai tehdä yhtään mitään. Joskus kestä pidempään, mutta harvoin.

Ootteko keksineet mitään ratkaisuja?