kesto pikkuhousunsuoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kesto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kesto

Vieras
heippa! Auttakaas vähän. Olen aatellut siirtyä kesto suojiin kun noi tavalliset on niin hiostavia ja tylsiä. Eli käytän menkkojen aikana kuukupin kanssa hätävarana suojaa.Mikä merkki on hyvä? Ja onko parempi kosteussuojalle vai ilman? Otan ilo mielin kaiken tiedon ja vinkit vastaa jos osaatte auttaa....

Oon itse ommellut, ne tulee halvimmaksi ja ihan tyytyväinenkin olen ollut. Valmissuojissa on melkein kaikissa isot nepparit joista en tykkää. Jos tarttet vaan hätävarasuojaa, ohivuotoa kupista ei luultavasti tule niin paljoa että kosteussuoja olisi välttämätön. Jos käytät sidettä pelkältään, niin sitten kyllä laittaisin.

Ne kosteussuojalliset ei hengitä. Mulla ei ainakaan hengittänyt ja kova kangas hankasi ja hiosti.

Kestot ovat kalliita ja jos maksavat vaikka 5 euroa kappale, voit laskea montako kertakäyttöistä ph suojaa sillä saisi. Mulla kesti yksi kestosuoja about 35 konepesua ennen totaalista nuhjaantumista ja hajoamista eli kertikset tulivat halvemmaksi, koska niitä sai 5 eurolla varmaan sata. Eli en kokenut niitä kestoja sen halvemmaksi tai paremmaksi.

niin aattelinkin että olis varmaan mukavampi ilman kosteussuojaa, mulla ei yhtään ompelijan vikaa ja aattelin ostaa kokeeks jotku ja jos ihastun kestoiluun ni sit voin opetella ompelemaankin niitä...

Ne kosteussuojalliset ei hengitä. Mulla ei ainakaan hengittänyt ja kova kangas hankasi ja hiosti.

Kestot ovat kalliita ja jos maksavat vaikka 5 euroa kappale, voit laskea montako kertakäyttöistä ph suojaa sillä saisi. Mulla kesti yksi kestosuoja about 35 konepesua ennen totaalista nuhjaantumista ja hajoamista eli kertikset tulivat halvemmaksi, koska niitä sai 5 eurolla varmaan sata. Eli en kokenut niitä kestoja sen halvemmaksi tai paremmaksi.

Mä oon kyl kuullut et ne on kestävii, mut kiva kuulla sulta tämä mitä muilla kokemuksia että kuinka kauan on kestäneet??? jos vain hetken ni on kyl sika kalliita...

Yhteistyössä