V
"vieras"
Vieras
Olis mahdollista mutta en sellaseen alkaisi, en rupeisi vähillä rahoilla pyörittelemään peukaloita kotona, pitää sitä sen verran tuloja olla että voi tehdä jotain kivaa, mennä vaikka uimaan jos siltä tuntuu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Halutaan?
Miten teillä on mahdollista molempien olla hoitamassa lapsia kotona yhtäaikaa? Vai oletteko te vuorotellen?
Ja tähän kun laskee sen, että kotona ollessa ehtii ja jaksaa tehdä itse enemmän ruokaa, korjata ja ehkä ommella vaatteitakin, käydä kirppareilla ym. niin helposti menisi työstä tuleva etu nollille.Itseasiassa tässä myös syy miksi helppo jäädä kotiin-> palkkani miinus täydet hoitomaksut, siitä ei paljon plussalle jäisi. Ollaan laskettu, ettei se ole sen arvoista.. Raahata lapsia hoitoon muutaman satasen takia kuussa.
Ihan muuten totta. Näitä kaikki ei edes tullut itsellä mieleen.No niinpä!! Kotona ehtii säästämään rahaa (ja samalla puolihuolimattomasti tarjoamaan perheelle terveellisempää ruokaa).Ja jos menen töihin, pitää työmatkakulujen lisäksi laskea lisämenoiksi omat työpaikkaruokailut, eväät toki monesti mukaan mut kyllä ulkonakin joutuis käydä syömässä. Sit vaatteita joutuis ihan erilailla ostamaan ku eihän sitä toimistotöissä voi kotovaatteilla käydä. Meikkeihin ja itsensä ehostamiseen menis paljon enemmän rahaa.. Ainakaan minä en halua kulkea töissä ihan perusnaamalla vaan kyllä sitten on päästävä kampaajalle kerran kuussa yms.
Juu en minäkään paljoakaan, mutta on edes teoreettisesti aikaa opetella, niin lasketaan yhdeksi plussaksikaikki ei osaa ommella. kuten mä:ashamed:
No niinpä!! Kotona ehtii säästämään rahaa (ja samalla puolihuolimattomasti tarjoamaan perheelle terveellisempää ruokaa).Ja jos menen töihin, pitää työmatkakulujen lisäksi laskea lisämenoiksi omat työpaikkaruokailut, eväät toki monesti mukaan mut kyllä ulkonakin joutuis käydä syömässä. Sit vaatteita joutuis ihan erilailla ostamaan ku eihän sitä toimistotöissä voi kotovaatteilla käydä. Meikkeihin ja itsensä ehostamiseen menis paljon enemmän rahaa.. Ainakaan minä en halua kulkea töissä ihan perusnaamalla vaan kyllä sitten on päästävä kampaajalle kerran kuussa yms.