kestääköhän sokerikuorrute hyvänä huomiseen jos koristelenkin sen kakun jo tänään?

Se kaulittava?


Ei sen pitäis kyllä miksikään mennä. Kuvun alla vettyy ihan kaikki, mutta mä olen teipannut roudarilla 'suodattimen' kakkukuvun sisäpuolelle.
Taittelen talouspaperista tyynyn ja sirottelen vielä ruokasoodaa sinne sisäpuolelle ja teippaan mokoman kiinni kupuun.
Ei levinneet kakkukuvan värit tms vaikka oli kuvun alla jääkaapissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23593554:
Se kaulittava?


Ei sen pitäis kyllä miksikään mennä. Kuvun alla vettyy ihan kaikki, mutta mä olen teipannut roudarilla 'suodattimen' kakkukuvun sisäpuolelle.
Taittelen talouspaperista tyynyn ja sirottelen vielä ruokasoodaa sinne sisäpuolelle ja teippaan mokoman kiinni kupuun.
Ei levinneet kakkukuvan värit tms vaikka oli kuvun alla jääkaapissa.
ok, kiitos. se on just sitä kaulittavaa ja on erivärejä.. kun se helpottais tosi paljon jos saisin edes valtaosan kuorrutteesta paikoilleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23593600:
Kannattaa mun mielestä tehdä kakku kutakuinkin valmiiksi edellisenä iltana, kaikkein pienimmät piperrykset ja viimeistelyt voi jättää juhlapäivään.

Mitä teillä juhlitaan?
pojan 4v syndejä juhlitaan, ja traktori tosta kakusta pitäis tulla :D
on se jo leikattu muotoonsa ja nyt arvon että mitä teen, kauha mun pitää tehdä jo tänään illalla valmiiksi kun muuten se ei ehdi kovettua (sitä ei siis ole tarkoitus syödä..)
 

Yhteistyössä