Kestääkö Elloksella toimitukset nykyisin aina näin kauan?

Kärppänä heinälatoon

Tunnettu jäsen
27.04.2007
14 912
42
48
Iäisyys siitä, kun viimeksi tilannut... nyt on tilauksesta jo hetkeä vajaa kaksi viikkoa eikä mitään kuulu. :xmas: Tästä viisastuneena tein maanantaina uuden tilauksen (eihän niitä kaikkia voi muistaa samaan... :snotty: ) ja laitoin siihen sen express-jutun, jolla ennen tuli tuotteet kolmessa päivässä, niin sähköpostin tiedon mukaan senkin toimittamiseen menee viikko? :o

Ennen mulla on ollu se normaali toimitusaika ton viikon ja express kolme päivää. Nykyisinkö näissä kestää näiiiiin kauan? :xmas:

ei aina mä tilasin kanssa olisiko ollut viikko toissa viikon maanantaina ja viime ma tuli tekstiviesti että paketti on noudettavissa.
Kun taas h&m paketti on ollut matkalla jo kaksi viikkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
No en tiiä, mie otan aina pikana ärrälle ja tulee kahessa-kolmessa päivässä

No mäkin otin ton tokan pikana (meillä se vaan nykyisin tulee valintataloon) ja silti ilmoitettiin, että viikko kestää. ...silti sen lisämaksun maksan.

Ai, meillä tulee nykyään kaikki muu posti valintataloon :D ja kaikki muut paketit mutta ellokselta saa pikana ärrälle, tai sai ainakii kun viimeks tilasin :)

Yhen kerran, vuosia sitten tilasin jotain lapselle ellokselta. Siinä meni toosi kauan (kuukausia ) ja ne vaatteet oli sit jo lapselle liian pieniä siinä vaiheessa kun paketti tuli!
En oo sen jälkeen sieltä mitään tilannu!

Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
Alkuvuodesta tuli tolla pikasysteemillä parissa päivässä ja nyt on joutunut oottaa toista viikkoo.
Aattelin kyllä kysellä, että mistä "pika"palvelusta muka maksettu...

Juu, no minä en sitä kyllä sitten maksa, jos paketti ei tule ajoissa. :kieh:

Mulla ei ole koskaan ennen käyny näin. No, enpä ole pitkään aikaan mitään tilannutkaan, mutta ennen tuli toimitukset aina tosi nopeasti.

mä oon pikana ottanut paketin ja aina on tullut luvatussa 3pv:ssä paketti.
Siitä huolimatta on lukenut vahvistusviestissä viikko toimitusajan kohdalla(=automaattinen viesti)

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
mä oon pikana ottanut paketin ja aina on tullut luvatussa 3pv:ssä paketti.
Siitä huolimatta on lukenut vahvistusviestissä viikko toimitusajan kohdalla(=automaattinen viesti)

No... periaatteessa huomenna ois sit vika päivä sen tulla, jos tulee tuohon. Siis tuo jälkimmäinen paketti. Ekasta paketista ei vielä havaintoja.

kattotaan. :)

Yhteistyössä