Keskustelu, jonka kävin äijän kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
Äijä: Tä, mitä sää sanoit?
Minä: En mitään...
Äijä: Jaa. Kaadanks mää sulle glögii?
Minä: Enhän mä halunnu sitä. On se ny kumma, ku jos mä sanon jotain, sä et kuuntele ja ku en sano, kuuntelisit. Ja sillon ku mä haluun jotain, sä et tee ja sitt ku mä en haluu mitään, sä tarjoot...
Äijä: :o ? Mää kaadan sitt vaa ittelleni.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
:D

Onko tylyä? Enhän minä halunnut glögiä. :saint:

No mun kävi vähän sääliks miestäs. Yritti olla avulias ja kipata sullekin juotavaa ja sit sai kauheen nalkutuksen.

Ikinä en siis ite sorru tollaseen, en tietenkään. :saint:

Jotenkin vaan kattoo asiaa erikantilta nyt kirjoitettuna.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
aha. Miks sun piti tolleen purkautua, kun toinen kysy vaan että otatko glögiä?

Eihän tuo mikään purkautuminen ollut, vaan kovasti huvittava tilanne.

Puolikuuro mies kuvittelee kuulleensa jotain ja kysyy, että mitä. Kun puhun, sama puolikuuro mies ei rekisteröi mitenkään. Ja jos sanon, että minähän jo kerroin tästä, hän toteaa, että et varmasti kolmea kertaa, hän kuulee vasta kolmannella kerralla, sillä jos jaksan niin monesti toistaa, minulla varmaankin on asiaa... :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
No mun kävi vähän sääliks miestäs. Yritti olla avulias ja kipata sullekin juotavaa ja sit sai kauheen nalkutuksen.

Enhän minä nalkuttanut, kunhan huvittuneena huomautin vallitsevasta tilanteesta.

Enhän minä nalkuttanut, kunhan huvittuneena huomautin vallitsevasta tilanteesta.

Tässä se taas nähdään, kun lukee toisen kirjoittamaa tekstiä niin kuvittelee äänensävyt mielessään. Ja kun ei mitään hymiöitä antamassa äänensävystä osviittaa.
NYt ton tekstin lukee ihan eri lailla.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Olisit vaan ottanut sitä glögiä etkä alkanut heti hakemaan kotiottelua! :laugh:

Kun en halunnut glögiä. :D Mutta fyysistä yhteenottoahan tuo pohjusti... :saint:

Keskinäinen kommunikointimme aiheuttaa ulkopuolisissa erilaisia reaktioita.

Tässä se taas nähdään, kun lukee toisen kirjoittamaa tekstiä niin kuvittelee äänensävyt mielessään. Ja kun ei mitään hymiöitä antamassa äänensävystä osviittaa.
NYt ton tekstin lukee ihan eri lailla.

Kun puuttuu sellainen pirunsarvinen, iloisesti virnistävä hymiö. Ei oikein osannut päättää, mitä siihen olisi tällännyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Keskinäinen kommunikointimme aiheuttaa ulkopuolisissa erilaisia reaktioita.

Niin niin...Sitten "sovinto s.e.x.".

Ja höpsis. Ei voi tehdä sovintoa, jos koko ajan on sovussa. Seksiä kyllä voi harrastaa ihan ilman mitään turhia kommervenkkejä. Minulla on miehen aivot :p :saint:

Ja höpsis. Ei voi tehdä sovintoa, jos koko ajan on sovussa. Seksiä kyllä voi harrastaa ihan ilman mitään turhia kommervenkkejä. Minulla on miehen aivot :p :saint:

Eihän miehet tuollain ajattele! :o Nehän vaativat romantiikkaa ja lämmittelyä! :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Tungen tähän kysymykseni kanssa :D löysitkö hunaja aiheisia lahjoja sinne Thaimaaseen?

En vielä, mutta periksi ei anneta! Frantsilalla on jotain ihania tuotteita, ei tosin hunajaisia, mutta muuten kivoja... rumissa pakkauksissa.

ThaiMAAHAN, se on MAAHAN. :saint:

Yhteistyössä