Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mafuli:Juueiole mut voiha sitä kääntää kellonsa uuteen uskoon...
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:kännniset asiakkaat palailee kylilta .. jee :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:kännniset asiakkaat palailee kylilta .. jee :headwall:
Mä en ole ainakaan känninen asiakas, vaan se tyyppi joka työkseen juottaa niitä känniin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:kännniset asiakkaat palailee kylilta .. jee :headwall:
Mä en ole ainakaan känninen asiakas, vaan se tyyppi joka työkseen juottaa niitä känniin![]()
en siis tarkottanut et sä oisit tullu baarista sinne koneelle.. vaan täällä ihan paikanpäällä noi känniset tyypit hoipertelee takas hotellille...
ja jää toki pitämään mulle seuraa ja kertomaan hyviä vitsejä
ja illan tapahtumia..
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:kännniset asiakkaat palailee kylilta .. jee :headwall: