Keskiviikon naamakuvapino! :)

[QUOTE="vieras";28447925]Kovaa on meno täälläkin :LOL:
[video=youtube;Of2HU3LGdbo]http://www.youtube.com/watch?v=Of2HU3LGdbo[/video][/QUOTE]

:D Joo niin on! :D Mä näinkin tän videon sattumalta just viime viikolla, ihan mahtava! Kisulla ei silmä värähdäkään kun seinään törmää, taitaa imuroida aika usein. Samalta tyypiltä muitakin hauskoja videoita, ihana lempeä Sharky-koira ja tuhat muuta lemmikkiä jotka kaikki vaan leikkii yhdessä :D Oikee Nooan arkki -meininki.
 
pistetään nyt toinenkin kuva, kun tuo seepiansävyinen on jo toisessa ketjussa ( juu juu isot sieraimet, kamala ylivaloitus & liikaa meikkiä, tiedän :saint: :D)



No ei, oikeestaan mikään kohta ei nyt pidä paikkaansa tässä kuvassa :D Itse en ole kovan meikin fani mutta ei tossa musta ole liikaa, sulle sopii tuo alarajaus. Mulle taas ei sopisi ollenkaan, joten ymmärrän kyllä että on hauska käyttää kun kerran sopii :)
 
"vieras"
:D Joo niin on! :D Mä näinkin tän videon sattumalta just viime viikolla, ihan mahtava! Kisulla ei silmä värähdäkään kun seinään törmää, taitaa imuroida aika usein. Samalta tyypiltä muitakin hauskoja videoita, ihana lempeä Sharky-koira ja tuhat muuta lemmikkiä jotka kaikki vaan leikkii yhdessä :D Oikee Nooan arkki -meininki.
Voi hyvänen aika :D Ja ankanpoikanen piipertää touhukkaana perässä. Miten noi eläimet voi olla tollaisia? Normaalisti kissa yrittäisi jahdata tota linnunpoikaa, toi ei muuta kun matkustelee imurilla :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kissimi
[QUOTE="vieras";28448084]Voi hyvänen aika :D Ja ankanpoikanen piipertää touhukkaana perässä. Miten noi eläimet voi olla tollaisia? Normaalisti kissa yrittäisi jahdata tota linnunpoikaa, toi ei muuta kun matkustelee imurilla :D[/QUOTE]

Sanopa muuta! Jossain toisessa videossa oli ihan pikkusia tipuja, eikä niitäkään kukaan jahdannut. Tässä iki-ihana Sharky pesee pikkupupua. Awwwwww
[video=youtube;75GEzD6wh8o]http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=75GEzD6wh8o[/video]
 
No ei, oikeestaan mikään kohta ei nyt pidä paikkaansa tässä kuvassa :D Itse en ole kovan meikin fani mutta ei tossa musta ole liikaa, sulle sopii tuo alarajaus. Mulle taas ei sopisi ollenkaan, joten ymmärrän kyllä että on hauska käyttää kun kerran sopii :)
miut on parissakin naamapinossa haukuttu ihan lyttyyn, kun laitan kuulemma
"liian kovan meikin joka ei vain sovi".. paras ilmaisu oli varmaan "kirkonpolttaja-look" :LOL: mutta tähän kuvaan (&meikkiin!) olen kyllä itse hyvin tyytyväinen.
 
miut on parissakin naamapinossa haukuttu ihan lyttyyn, kun laitan kuulemma
"liian kovan meikin joka ei vain sovi".. paras ilmaisu oli varmaan "kirkonpolttaja-look" :LOL: mutta tähän kuvaan (&meikkiin!) olen kyllä itse hyvin tyytyväinen.
Joo, tiedän.... tosin en nyt ehkä sanoisi että haukuttu lyttyyn, mutta tietenkin monenlaista kommenttia täällä näkyy eikä hienotunteisuus ole palstan parhaita puolia. Olenpa itsekin sanonut jossain kuvaketjussa, että meikkaamaton kuvasi oli näkemistäni ehdottomasti kaikkein kaunein ja parempi kuin meikatut. Se on vaan sellanen "hyvä naama menee hukkaan kun se peitetään" -tunne :D Toivottavasti et ole pahastunut. Mutta tosiaan olen samaa mieltä, hyvä meikki ja kuva tässä :)
 
bloggaaja
Kun nyt näemmä blogiani on täällä mainoatettu, niin mainostetaan sit urakalla :).

Tässä uusin pärstäkuva, blogista löytyy kyllä muitakin.

http://mustikoitajamansikoita.blogspot.fi/2013/05/taas-liikunnasta.html
 

Yhteistyössä